Cloudfactory: Δημιουργεί καμπάνια για τα Epica Awards
To Cloudfactory, το agency που
έχει έδρα το Άμστερνταμ, χρησιμοποιεί χιούμορ και ειρωνεία για να
υπενθυμίσει στους συμμετέχοντες
των Epica Awards πως οι κριτές
του διαγωνισμού είναι
δημοσιογράφοι και όχι
creatives.
Με το tagline “No Bias. No Excuses”, η καμπάνια τονίζει πως τα agencies δεν μπορούν να κατηγορήσουν προκατειλημμένους κριτές ή πολιτικές των δικτύων εάν αποτύχουν να κερδίσουν στα Epica Awards, τα οποία έχουν ανοίξει για δήλωση συμμετοχής μέχρι τις 8 Οκτωβρίου.
Η creative ομάδα των Julio Alvarez και César Garcia, μαζί με τον Sandeep Chawla, εξηγούν τo σκεπτικό πίσω από την καμπάνια. «Όσον αφορά τα περισσότερα awards show, η βιομηχανία της διαφήμισης μοιάζει να είναι η μοναδική όπου επιμένουμε να κρίνουμε τους εαυτούς μας», θα πει ο César Garcia. «Θέλαμε να τονίσουμε πόσο παράλογο είναι αυτό, ενώ εξηγούμε γιατί τα Epica είναι διαφορετικά». Ο Julio Alvarez θα προσθέσει: «Ένα από τα πράγματα που μας αρέσει σχετικά με την καμπάνια είναι πως αντανακλά μια πραγματικότητα. Ως creatives όντως χρησιμοποιούμε δικαιολογίες του τύπου ''οι περισσότεροι από την επιτροπή ήταν από αντίπαλο δίκτυο''. Έτσι σκεφτήκαμε πως θα μπορούσαμε να διασκεδάσουμε και να είμαστε λίγο προκλητικοί την ίδια στιγμή».
Με το tagline “No Bias. No Excuses”, η καμπάνια τονίζει πως τα agencies δεν μπορούν να κατηγορήσουν προκατειλημμένους κριτές ή πολιτικές των δικτύων εάν αποτύχουν να κερδίσουν στα Epica Awards, τα οποία έχουν ανοίξει για δήλωση συμμετοχής μέχρι τις 8 Οκτωβρίου.
Η creative ομάδα των Julio Alvarez και César Garcia, μαζί με τον Sandeep Chawla, εξηγούν τo σκεπτικό πίσω από την καμπάνια. «Όσον αφορά τα περισσότερα awards show, η βιομηχανία της διαφήμισης μοιάζει να είναι η μοναδική όπου επιμένουμε να κρίνουμε τους εαυτούς μας», θα πει ο César Garcia. «Θέλαμε να τονίσουμε πόσο παράλογο είναι αυτό, ενώ εξηγούμε γιατί τα Epica είναι διαφορετικά». Ο Julio Alvarez θα προσθέσει: «Ένα από τα πράγματα που μας αρέσει σχετικά με την καμπάνια είναι πως αντανακλά μια πραγματικότητα. Ως creatives όντως χρησιμοποιούμε δικαιολογίες του τύπου ''οι περισσότεροι από την επιτροπή ήταν από αντίπαλο δίκτυο''. Έτσι σκεφτήκαμε πως θα μπορούσαμε να διασκεδάσουμε και να είμαστε λίγο προκλητικοί την ίδια στιγμή».