To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Coca-Cola: Μείωση δαπάνης κατά 1,5 δισ.

Coca-Cola: Μείωση δαπάνης κατά 1,5 δισ.
Τα τελευταία έξι χρόνια η Coca-Cola επένδυσε κατά μέσο όρο 4 δισ. δολάρια σε διαφήμιση παγκοσμίως. Ωστόσο, το εντυπωσιακό διαφημιστικό μπάτζετ ενός από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους μειώθηκε δραστικά την περίοδο της πανδημίας.

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε το TradingPlatforms.com, η διαφημιστική δαπάνη της Coca-Cola «βούτηξε» κατά 1,5 δισ. δολάρια σε ετήσια βάση και έφτασε τα 2,77 δισ. δολάρια το 2020. Τα στατιστικά δείχνουν πως το 2019 ήταν χρονιά-ρεκόρ για τη δαπάνη της Coca-Cola, που έφτασε στα 4,25 δισ. δολάρια. Το 20% αυτού του ποσού, περίπου 816 εκατ. δολάρια, δαπανήθηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες, από 913 εκατ. δολάρια το 2018.

Ωστόσο, η εταιρεία επηρεάστηκε σοβαρά από το κλείσιμο των εστιατορίων, των μπαρ, των κινηματογράφων και των σταδίων την περίοδο των λοκντάουν. Επίσης, λόγω της κρίσης, ο κόσμος ενστικτωδώς σταμάτησε να αγοράζει αναψυκτικά όπως συνήθιζε από τα καταστήματα τροφίμων.

Τον Μάρτη της περασμένης χρονιάς, η Coca-Cola ενημέρωσε τους διαφημιστές πως από τον Απρίλιο και μέχρι νεωτέρας, θα παγώσει τη διαφήμιση για την Coca-Cola και όλα τα άλλα brands. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα η διαφημιστική δαπάνη της εταιρείας να «βουτήξει» κατά 35% το 2020 και να φτάσει στα χαμηλότερα επίπεδα εδώ και χρόνια. Με την αξία του εμπορικού σήματος να φτάνει στα 70 δισ. δολάρια, η Coca-Cola είναι με διαφορά το αναψυκτικό με την υψηλότερη αξία για το 2020, παρά το γεγονός πως τα έσοδα της εταιρείας μειώθηκαν σημαντικά.

Το 2012 είχαν φτάσει στον αριθμό ρεκόρ των 48 δισ. δολαρίων, ωστόσο στα τέλη του 2018 είχαν μειωθεί κατά 30% (34,3 δισ.).

Το 2019 αυξήθηκαν κατά 9% (37,3 δισ.), η πανδημία όμως προκάλεσε σημαντικό χτύπημα, με τα καθαρά έσοδα να πέφτουν το 2020 κατά 4,2 δισ. δολάρια σε ετήσια βάση, φτάνοντας περίπου τα 33 δισ. δολάρια.
TAGS: Coca Cola