Constellation Brands: Στην Initiative τα media στις ΗΠΑ

Η Constellation Brands όρισε την Initiative της IPG Mediabrands
το νέο AOR για τα media στις ΗΠΑ. Η Constellation, με brands τις
μπίρες Corona, Modello και Pacifico, το οινοποιείο Robert Mondavi
και την Casa Noble Tequila, ξόδεψε περίπου 330 εκατομμύρια δολάρια σε media στις ΗΠΑ πέρυσι,
σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία COMvergence.
Η ανάθεση έγινε μετά από επίσημη αξιολόγηση που διαχειρίστηκε η ID Comms. Η Horizon, η οποία διαχειριζόταν το λογαριασμό για πάνω από μία δεκαετία, θα βοηθήσει στη μετάβαση με την Initiative τον Οκτώβριο. Σύμφωνα με την Constellation, η Initiative επιλέχθηκε για να «βοηθήσει να ενισχύσει και να εκτελέσει τις προσπάθειες των media της Constellation επεκτείνοντας την ικανότητα της εταιρείας να συνδέεται πιο βαθιά με τους καταναλωτές και να διατηρεί την καινοτομία των media στην πρώτη γραμμή της στρατηγικής της».
Η ανάθεση έγινε μετά από επίσημη αξιολόγηση που διαχειρίστηκε η ID Comms. Η Horizon, η οποία διαχειριζόταν το λογαριασμό για πάνω από μία δεκαετία, θα βοηθήσει στη μετάβαση με την Initiative τον Οκτώβριο. Σύμφωνα με την Constellation, η Initiative επιλέχθηκε για να «βοηθήσει να ενισχύσει και να εκτελέσει τις προσπάθειες των media της Constellation επεκτείνοντας την ικανότητα της εταιρείας να συνδέεται πιο βαθιά με τους καταναλωτές και να διατηρεί την καινοτομία των media στην πρώτη γραμμή της στρατηγικής της».