Costa: Στη Lida το loyalty strategy πρόγραμμα

Η γνωστή αλυσίδα καφέ Costa προχώρησε στην πρόσληψη της Lida για τον χειρισμό του πρώτου παγκόσμιου loyalty strategy προγράμματος που λανσάρει, έπειτα από spec που χειρίστηκε η AAR.
Η Lida επιφορτίστηκε με την ανάπτυξη του loyalty προγράμματος της αλυσίδας, του Costa Coffee Club, με στόχο να προωθήσει τη συνοχή του brand στις αγορές που δραστηριοποιείται: Ηνωμένο Βασίλειο, Κίνα, Ντουμπάι και Πολωνία.
Η συνεργασία ανάμεσα στις δυο πλευρές ακολουθεί την απόφαση της Costa να προσλάβει την Bartle Bogle Hegarty London σαν την παγκόσμια διαφημιστική της συνεργάτιδα κι αφού προηγουμένως είχε δουλέψει με την 101.
Στο μεταξύ, στο Ηνωμένο Βασίλειο η Costa θα συνεχίσει τη συνεργασία της με την Prophecy Unlimited για την εκτέλεση της καμπάνιας Costa Coffee Club, με τη σχέση ανάμεσα στις δυο πλευρές να έχει ξεκινήσει από το 2015.
"Με την αγορά του Loyalty να βιώνει τις μεγαλύτερες αλλαγές της τα τελευταία χρόνια, η Costa έχει υπάρξει ένα από τα πρώτα brands που έχει αντιληφθεί την αλλαγή και όσα αυτή σημαίνει για την καταναλωτική εμπειρία" ανέφερε μεταξύ άλλων ο chairman της Lida, Matthew Heath.
Η Lida επιφορτίστηκε με την ανάπτυξη του loyalty προγράμματος της αλυσίδας, του Costa Coffee Club, με στόχο να προωθήσει τη συνοχή του brand στις αγορές που δραστηριοποιείται: Ηνωμένο Βασίλειο, Κίνα, Ντουμπάι και Πολωνία.
Η συνεργασία ανάμεσα στις δυο πλευρές ακολουθεί την απόφαση της Costa να προσλάβει την Bartle Bogle Hegarty London σαν την παγκόσμια διαφημιστική της συνεργάτιδα κι αφού προηγουμένως είχε δουλέψει με την 101.
Στο μεταξύ, στο Ηνωμένο Βασίλειο η Costa θα συνεχίσει τη συνεργασία της με την Prophecy Unlimited για την εκτέλεση της καμπάνιας Costa Coffee Club, με τη σχέση ανάμεσα στις δυο πλευρές να έχει ξεκινήσει από το 2015.
"Με την αγορά του Loyalty να βιώνει τις μεγαλύτερες αλλαγές της τα τελευταία χρόνια, η Costa έχει υπάρξει ένα από τα πρώτα brands που έχει αντιληφθεί την αλλαγή και όσα αυτή σημαίνει για την καταναλωτική εμπειρία" ανέφερε μεταξύ άλλων ο chairman της Lida, Matthew Heath.