To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Covid-19: Οι προβλέψεις του κόσμου της διαφήμισης

Covid-19: Οι προβλέψεις του κόσμου της διαφήμισης
Μία νέα έρευνα για τον αντίκτυπο της πανδημίας του κορονοϊού στη βιομηχανία της διαφήμισης πραγματοποίησε η Ad World Masters. Τα συμπεράσματα της έρευνας βασίζονται σε στοιχεία τα οποία συλλέχθηκαν παγκοσμίως κατά το πρώτο μισό του Μαΐου 2020.

Το Ad World Masters ρώτησε περισσότερους από 200 ιδιοκτήτες agencies και top managers από 55 χώρες προκειμένου να διερευνήσει τις προσδοκίες τους και να καταλάβει τη θέση στην οποία βρίσκονται εταιρείες δημιουργικού σε ολόκληρο τον κόσμο. Το 57% των agencies εκτιμά ότι τα ετήσια εσοδά τους θα είναι μικρότερο συγκριτικά με το 2019. Ωστόσο, ένα 53% φαίνεται πώς συνεχίζει να διατηρεί κάποια σημάδια αισιοδοξίας, θεωρώντας ότι θα καταφέρει να κερδίσει το χαμένο έδαφος μετά από μερικούς μήνες.

Ποσοστό μεγαλύτερο από το 40% των ερωτηθέντων προβλέπει ότι θα υπάρξουν πολλές χρεοκοπίες μεγάλων agencies το 2020, κατάσταση από την οποία θα επωφεληθούν τα μικρότερα. Ένα άλλο πρόβλημα που προβλέπουν οι εταιρείες είναι η πτώση των τιμών. Το 35,1% των agencies πιστεύουν ότι οι τιμές για τις υπηρεσίες τους θα μειωθούν το 2020-2021, ενώ μόνο το 12,9% αναμένει αύξηση των τιμών.

Παρόλο που οι περισσότερες από τις συμμετέχουσες εταιρείες βλέπουν το 2020 «σκοτεινό», δεν σκοπεύουν να μειώσουν τα μέλη της ομάδας τους. Παραδόξως, το 47,8% των agencies δεν σχεδιάζει να το κάνει αυτό το 2020 και το 11,4% δηλώνει ότι είναι πολύ απίθανο να συμβεί.