To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Creative Marketer of the Year η AB InBev

Creative Marketer of the Year η AB InBev
Οι διοργανωτές των βραβείων Cannes Lions ανακοίνωσαν ότι η Anheuser Busch InBev (AB InBev) κέρδισε το βραβείο δημιουργικού marketing της χρονιάς. Η AB InBev θα λάβει το βραβείο στις 24 Ιουνίου, που θα είναι η τελική ημέρα των Cannes Lions 2022. Τα περσινά βραβεία Cannes Lions, τα οποία δόθηκαν για projects από το 2020 και το 2021, είδαν την AB InBev να κέρδιζε 40 Lions. δύο Grand Prix, δύο Titanium, εννέα χρυσά, 10 ασημένια και 17 χάλκινα λιοντάρια.
Ο CEO της Lions, Simon Cook, δήλωσε: «Αυτό που βλέπουμε συνεχώς στα Cannes Lions είναι ότι όταν τα brands ξεκλειδώνουν τη δημιουργική τους ικανότητα και τις δυνατότητές τους, οδηγούν την πραγματική επιχειρηματική ανάπτυξη. Η AB InBev έδειξε πώς η δημιουργικότητα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μοχλός για την επιτυχία. Η πίστη της στη δύναμη της δημιουργικής κουλτούρας και των δυνατοτήτων της έχει οδηγήσει σε ένα σύνολο έργων που κέρδισαν τα Lions και είναι ένα φωτεινό παράδειγμα ενός brand που πρωτοστατεί στο δημιουργικό marketing.
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να αναγνωρίζουμε τις συνεχείς προσπάθειές τους, τιμώντας τους ως τον δημιουργικό μας marketer της χρονιάς». Ο CEO της AB InBev Michel Doukeris, ανέφερε: «Αυτή η αναγνώριση αντανακλά τη δέσμευσή μας να αξιοποιήσουμε τη δύναμη των δημιουργικών ομάδων και των συνεργατών μας από όλο τον κόσμο».
TAGS: Cannes Lions