Deliveroo: Λανσάρει νέα ταυτότητα

Η Deliveroo πραγματοποίησε την πρώτη ανανέωση του brand της από
το 2016, που πραγματοποιήθηκε από το agency της εταιρείας, Deliveroo
Creative. Η εταιρεία δήλωσε ότι η ανανέωση στοχεύει «να οδηγήσει σε μεγαλύτερη δημιουργική συνέπεια στις δέκα τοπικές αγορές της». Η Deliveroo Creative
εργάστηκε επί οκτώ μήνες χρησιμοποιώντας και έρευνα πελατών, για να δημιουργήσει την ανανεωμένη και πιο «παιχνιδιάρικη» ταυτότητα.
Η ομάδα της εντόπισε τα οπτικά στοιχεία που αναγνωρίζουν περισσότερο οι άνθρωποι για τη μάρκα, τα οποία ήταν το γαλαζοπράσινο χρώμα, το λογότυπο Roo και το λεκτικό σήμα Deliveroo. Το Roo Head ενέπνευσε ολόκληρη την ταυτότητα του brand. Η Deliveroo εισήγαγε επίσης τη «Rooute», εμπνευσμένη από τη γραμμή ταξιδιού του αναβάτη, η οποία εμφανίζεται τη στιγμή που ένας πελάτης κάνει μια παραγγελία και παρακολουθεί τον αναβάτη στην εφαρμογή. Η Deliveroo Creative στόχευε επίσης να δημιουργήσει μια πιο συνεκτική εμπειρία πελάτη από τη διαφήμιση έως την εφαρμογή Deliveroo, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη πώς η νέα θέση της μάρκας επηρέασε το δημιουργικό. «Το ταλέντο μας, σε συνδυασμό με τη γνώση του brand, σήμαινε ότι η ομάδα ήταν τέλεια τοποθετημένη για να αναπτύξει μια ταυτότητα επωνυμίας, ευέλικτη στις ανάγκες ολόκληρου του παγκόσμιου οργανισμού - συμπεριλαμβανομένων των εξωτερικών συνεργατών μας», δήλωσε η Emily Somers, global director of brand and creative της Deliveroo.
Η ομάδα της εντόπισε τα οπτικά στοιχεία που αναγνωρίζουν περισσότερο οι άνθρωποι για τη μάρκα, τα οποία ήταν το γαλαζοπράσινο χρώμα, το λογότυπο Roo και το λεκτικό σήμα Deliveroo. Το Roo Head ενέπνευσε ολόκληρη την ταυτότητα του brand. Η Deliveroo εισήγαγε επίσης τη «Rooute», εμπνευσμένη από τη γραμμή ταξιδιού του αναβάτη, η οποία εμφανίζεται τη στιγμή που ένας πελάτης κάνει μια παραγγελία και παρακολουθεί τον αναβάτη στην εφαρμογή. Η Deliveroo Creative στόχευε επίσης να δημιουργήσει μια πιο συνεκτική εμπειρία πελάτη από τη διαφήμιση έως την εφαρμογή Deliveroo, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψη πώς η νέα θέση της μάρκας επηρέασε το δημιουργικό. «Το ταλέντο μας, σε συνδυασμό με τη γνώση του brand, σήμαινε ότι η ομάδα ήταν τέλεια τοποθετημένη για να αναπτύξει μια ταυτότητα επωνυμίας, ευέλικτη στις ανάγκες ολόκληρου του παγκόσμιου οργανισμού - συμπεριλαμβανομένων των εξωτερικών συνεργατών μας», δήλωσε η Emily Somers, global director of brand and creative της Deliveroo.