To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Deliveroo: Νέα VP of Advertising η Lucia Mastromauro

Deliveroo: Νέα VP of Advertising η Lucia Mastromauro
Η Deliveroo διόρισε τη Lucia Mastromauro αντιπρόεδρο Διαφήμισης, για να ηγηθεί της επόμενης φάσης της παγκόσμιας στρατηγικής της για τα retail media και να επιταχύνει την ανάπτυξη της Deliveroo Media.

Η L. Mastromauro εντάσσεται στην Deliveroo από την Choreograph (πρώην Acceleration) της WPP, την εταιρεία συμβούλων δεδομένων και τεχνολογίας, όπου ήταν διευθύνουσα σύμβουλος. Η εκτεταμένη καριέρα της εκτείνεται σε ανώτερους εμπορικούς ρόλους στις Adform, King, Google και eBay, φέρνοντας δύο δεκαετίες εμπειρίας σε τομείς όπως adtech, δεδομένα, programmatic και ψηφιακή στρατηγική. Στην Deliveroo, θα επιβλέπει τον τομέα της διαφήμισης, συμπεριλαμβανομένων της στρατηγικής, της καινοτομίας προϊόντων, της εμπορικής ανάπτυξης και των λειτουργιών σε όλες τις αγορές.

Η άφιξη της Lucia έρχεται σε μια συναρπαστική στιγμή για την Deliveroo Media, η οποία έχει σημειώσει ισχυρή ανάπτυξη από την έναρξή της το 2022. Τα έσοδα από διαφημίσεις ενισχύθηκαν κατά 1,4% το τέταρτο τρίμηνο του 2024, καθώς η επιχείρηση εργάζεται για την επίτευξη στόχου εσόδων από διαφημίσεις άνω του 2% έως το 2026. Με πάνω από 7 εκατομμύρια μηνιαίους ενεργούς χρήστες και περίπου 300 εκατομμύρια παραγγελίες ετησίως, η εταιρεία επένδυσε το 2024, σε νέα εργαλεία στόχευσης και μορφές διαφήμισης που υποστηρίζονται από μηχανική μάθηση, γεγονός που οδήγησε σε αύξηση 15% στη συμμετοχή των διαφημιζόμενων και σε μηνιαίο ποσοστό διατήρησης 90%.

Ο Carlo Mocci, Chief Business Officer της Deliveroo, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που καλωσορίζουμε τη Lucia στην Deliveroo. Η εμπειρία και το αποδεδειγμένο ιστορικό της στα ψηφιακά μέσα και τη στρατηγική πελατών την καθιστούν ιδανική για να ηγηθεί της επόμενης φάσης ανάπτυξης για την Deliveroo Media».