Delta Airlines: Παγκόσμια αναθεώρηση για τα media

Η Delta Airlines ξεκίνησε μια παγκόσμια αναθεώρηση των media,
όπως επιβεβαίωσε η ίδια η εταιρεία.
Σύμφωνα με την ερευνητική εταιρεία COMvergence, οι εκτιμώμενες
δαπάνες της για media το περασμένο έτος ανήλθαν στα 150 εκατομμύρια δολάρια.
Η τρέχουσα διαφημιστική συνεργασία
είναι με την PHD του
ομίλου Omnicom.
Η PHD κέρδισε τον
λογαριασμό για τις
Ηνωμένες Πολιτείες το 2016 και στη
συνέχεια ανέλαβε και άλλες περιοχές
τα επόμενα χρόνια. Πέρα από την
επιβεβαίωση ότι ξεκίνησε η διαδικασία αναθεώρησης, η Delta αρνήθηκε
να κάνει περαιτέρω σχόλια. Η PHD
θα συμμετάσχει επίσης στο review.
Η κίνηση αυτή έρχεται καθώς η αεροπορική εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σημαντικά στο μάρκετινγκ και την εμπειρία πελάτη σε όλες τις αγορές, με αυξανόμενη έμφαση στα ψηφιακά μέσα και τη συνεπή παρουσία του brand σε παγκόσμιο επίπεδο. Η αναθεώρηση θεωρείται μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας για ευθυγράμμιση της στρατηγικής στα media με την εξελισσόμενη καταναλωτική συμπεριφορά και τη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων. Αν επιλεγεί νέος συνεργάτης, αναμένεται να υπάρξει μεταβατική περίοδος, ώστε να διασφαλιστεί η συνέχεια των υφιστάμενων καμπανιών και η ομαλή παρουσία της εταιρείας στις παγκόσμιες αγορές.
Η αναθεώρηση ακολουθεί μια πρόσφατη τάση παγκόσμιων ελέγχων λογαριασμών από μεγάλους διαφημιζόμενους, οι οποίοι αναζητούν μεγαλύτερη ενοποίηση, διαφάνεια και συνεργασίες που βασίζονται στην απόδοση.
Η κίνηση αυτή έρχεται καθώς η αεροπορική εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σημαντικά στο μάρκετινγκ και την εμπειρία πελάτη σε όλες τις αγορές, με αυξανόμενη έμφαση στα ψηφιακά μέσα και τη συνεπή παρουσία του brand σε παγκόσμιο επίπεδο. Η αναθεώρηση θεωρείται μέρος μιας ευρύτερης προσπάθειας για ευθυγράμμιση της στρατηγικής στα media με την εξελισσόμενη καταναλωτική συμπεριφορά και τη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων. Αν επιλεγεί νέος συνεργάτης, αναμένεται να υπάρξει μεταβατική περίοδος, ώστε να διασφαλιστεί η συνέχεια των υφιστάμενων καμπανιών και η ομαλή παρουσία της εταιρείας στις παγκόσμιες αγορές.
Η αναθεώρηση ακολουθεί μια πρόσφατη τάση παγκόσμιων ελέγχων λογαριασμών από μεγάλους διαφημιζόμενους, οι οποίοι αναζητούν μεγαλύτερη ενοποίηση, διαφάνεια και συνεργασίες που βασίζονται στην απόδοση.