To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Dentsu Aegis Network: Στην MKTG η Victoria Azarian

Dentsu Aegis Network: Στην MKTG η Victoria Azarian
Το global lifestyle marketing agency της Dentsu Aegis Network, MKTG προσέλαβε τη Victoria Azarian ως τη νέα του U.S. chief creative officer.

Στον νέο της ρόλο, η Azarian θα είναι υπεύθυνη για την παραγωγή δημιουργικών προϊόντων για ολοκληρωμένες λύσεις μάρκετινγκ με επιχειρηματικό προσανατολισμό σε έναν κατάλογο πελατών που περιλαμβάνει τις Diageo, FedEx, Nike, P&G και Toyota.

 «Η Βικτώρια είναι μια κορυφαία ηγέτης του δημιουργικού τομέα, που κατανοεί τη στροφή προς ιδεατές ολοκληρωμένες λύσεις, οι οποίες είναι κρίσιμες για κάθε brand. Είναι έμπνευση για τους πελάτες της, τους συνεργάτες της, τους φοιτητές της και όλους όσοι έρχονται σε επαφή μαζί της», δήλωσε η Jacki Kelley, η οποία ανέλαβε τον τελευταίο μήνα CEO America στην Dentsu Aegis Network.

Η Azarian εντάσσεται στη MKTG μετά από 16 χρόνια στην Ogilvy της Νέας Υόρκης, όπου η τελευταία της θέση ήταν αυτή της executive creative director, ενώ υπήρξε και μέλος της executive ομάδας ηγεσίας της Ogilvy και του παγκόσμιου δημιουργικού συμβουλίου. Εργάστηκε με πελάτες όπως οι Citizens Bank, IBM, Ikea, Kimberly-Clark, Poland Spring, Nationwide, Philips, LPGA and Unilever.

Υπό τη δημιουργική της ηγεσία, η Kimberly Clark διακρίθηκε ως μία «Effie Marketer» το 2013. Πέρυσι, συνέβαλε ώστε η IBM να κερδίσει το Βραβείο «5 for 50» του Effie 2019, αναγνωρίζοντας την αποτελεσματικότητα, τη συνάφεια και τη διαρκή επιχειρηματική επιτυχία χρόνο με το χρόνο.
TAGS: Dentsu Aegis