Dentsu: Αναθεώρησε προβλέψεις για το ad spend

Η Dentsu αναθεώρησε την Παρασκευή 31/5 την πρόβλεψή της
για τις διαφημιστικές δαπάνες
στις ΗΠΑ και τον κόσμο μέχρι τα
τέσσερα δέκατα της εκατοστιαίας μονάδας για φέτος. Η Dentsu
ενίσχυσε επίσης
τις προβλέψεις των
ΗΠΑ κατά δύο δέκατα της μονάδας,
κάνοντας λόγο για
ανάπτυξη +4,6% το
2025, αλλά διατήρησε πρόβλεψή της για τις διαφημίσεις στο 4,2% για το επόμενο
έτος όσο αφορά την παγκόσμια
αγορά.
«Η χρονιά ξεκίνησε με ταχύτερους ρυθμούς από ό,τι αναμενόταν και προβλέπουμε ότι οι δαπάνες θα διατηρήσουν τη δυναμική τους το δεύτερο εξάμηνο του έτους, με μεγάλα αθλητικά γεγονότα να τραβούν την παγκόσμια προσοχή», δήλωσε ο Will Swayne, πρόεδρος της Dentsu Global Practice For Media, προσθέτοντας: «Οι προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ του Νοεμβρίου προβλέπεται να αντιπροσωπεύουν περίπου το ένα τρίτο (11 δισεκατομμύρια δολάρια) του adspend το 2024».
Μεσοπρόθεσμα, η Dentsu συνεχίζει να προβάλλει το digital λαμβάνοντας όλο και μεγαλύτερο μερίδιο των συνολικών δαπανών για διαφημίσεις, αυξάνοντας από 58,2% πέρυσι σε 62,0% έως το 2026.Αντίθετα, όλες οι μορφές παραδοσιακών μέσων αναμένεται να χάσουν μερίδιο, με εξαίρεση τα OOH, τα οποία θα δουν οριακή αύξηση στο παγκόσμιο μερίδιο του ad market.
«Η χρονιά ξεκίνησε με ταχύτερους ρυθμούς από ό,τι αναμενόταν και προβλέπουμε ότι οι δαπάνες θα διατηρήσουν τη δυναμική τους το δεύτερο εξάμηνο του έτους, με μεγάλα αθλητικά γεγονότα να τραβούν την παγκόσμια προσοχή», δήλωσε ο Will Swayne, πρόεδρος της Dentsu Global Practice For Media, προσθέτοντας: «Οι προεδρικές εκλογές των ΗΠΑ του Νοεμβρίου προβλέπεται να αντιπροσωπεύουν περίπου το ένα τρίτο (11 δισεκατομμύρια δολάρια) του adspend το 2024».
Μεσοπρόθεσμα, η Dentsu συνεχίζει να προβάλλει το digital λαμβάνοντας όλο και μεγαλύτερο μερίδιο των συνολικών δαπανών για διαφημίσεις, αυξάνοντας από 58,2% πέρυσι σε 62,0% έως το 2026.Αντίθετα, όλες οι μορφές παραδοσιακών μέσων αναμένεται να χάσουν μερίδιο, με εξαίρεση τα OOH, τα οποία θα δουν οριακή αύξηση στο παγκόσμιο μερίδιο του ad market.