To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Dentsu: Μειώνει προοπτικές - Πτώση στα έσοδα

Dentsu: Μειώνει προοπτικές - Πτώση στα έσοδα
Η Dentsu σημείωσε πτώση 6% στα οργανικά έσοδα για το τρίμηνο, καθώς οι πελάτες τεχνολογίας και finance καθυστέρησαν τις διαφημιστικές δαπάνες. Ο διαφημιστικός όμιλος με έδρα την Ιαπωνία αναθεώρησε ξανά τo guidance για ολόκληρο το έτος, αυτήν τη φορά στο -5% (από μηδέν και -2% προηγουμένως), χωρίς να αναμένει αλλαγή στις δαπάνες των πελατών το τέταρτο τρίμηνο.
Η εταιρεία πάγωσε τις προσλήψεις, μείωσε τις εξωτερικές δαπάνες και το κόστος ταξιδιών και ψυχαγωγίας. Η IPG ανέφερε πτώση 0,4% στην αύξηση των οργανικών εσόδων για το τρίμηνο, η οποία επιβαρύνθηκε από πελάτες τεχνολογίας και εμπόρους που ανησυχούν για τους την οικονομική αβεβαιότητα. Ωστόσο, η Omnicom σημείωσε «ισχυρή» αύξηση των οργανικών εσόδων κατά 3,3%, η Publicis ανέφερε οργανική ανάπτυξη 5,3% και η Havas 4,5%. Ο διευθύνων σύμβουλος της Dentsu, Hiroshi Igarashi, αναφέρει ότι είναι επικεντρωμένος στην επιστροφή του ομίλου στην ανάπτυξη: «Μέσω της One dentsu δημιουργούμε ένα ενοποιημένο παγκόσμιο δίκτυο, το οποίο συνδυάζει την πελατοκεντρικότητα με την ταχύτητα, την ευελιξία και την κλίμακα, διασφαλίζοντας ότι παρέχουμε απόδοση έναντι της ανάγκης των πελατών μας για ανάπτυξη», σημειώνει, προσθέτοντας ότι «για να επιτύχουμε αυτό το όραμα, έχουμε ευθυγραμμίσει την ηγετική μας δομή και το ταλέντο μας γύρω από τις βασικές μας δυνατότητες και στρατηγικές προτεραιότητες».
TAGS: Dentsu Aegis