Dentsu: Μέτρια ανάπτυξη το πρώτο τρίμηνο του 2025

Τα κέρδη της Dentsu για το πρώτο
τρίμηνο του 2025 αντικατοπτρίζουν μια μέτρια συνολική ανάπτυξη, η οποία οφείλεται κυρίως
στην ισχυρή απόδοση στην Ιαπωνία, ενώ όλες οι άλλες περιοχές
κατέγραψαν αρνητική οργανική
ανάπτυξη. Η εταιρεία σημείωσε
ελαφρώς θετική οργανική ανάπτυξη 0,2%, ανακάμπτοντας από
την πτώση (-3,7%)
που είχε την ίδια
περίοδο πέρυσι. Ωστόσο, τα
καθαρά έσοδα
μειώθηκαν κατά
0,6% σε ετήσια
βάση στα 287,3
δισ. γεν (1,97 δισ. δολάρια). Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά
75,5% σε ετήσια βάση στα 25,4 δισ.
γεν (174 εκατ. δολάρια), ενισχυμένα από μέτρα ελέγχου κόστους
και εστίαση στα media. Ο όμιλος
δήλωσε ότι τα αποτελέσματα ήταν
σε γενικές γραμμές σύμφωνα με
τις προσδοκίες.
Η Διαχείριση Εμπειρίας Πελατών (CXM) αντιμετώπισε αντιξοότητες σε όλες τις περιοχές εκτός Ιαπωνίας, με την Αμερική να βιώνει διψήφια πτώση. Ωστόσο, τα media παρουσίασαν ανάπτυξη σε πολλές αγορές, αποτελώντας βασικό τομέα εστίασης. Tα επόμενα τρία χρόνια, ο όμιλος σχεδιάζει να επενδύσει επιπλέον 45 δισ. γεν (308 εκατ. δολάρια) σε ΤΝ, δεδομένα και τεχνολογία και ανάπτυξη ταλέντων.
Ανά περιοχή η Ιαπωνία ανέφερε οργανική ανάπτυξη 5,5% και τα καθαρά έσοδα ανήλθαν σε 129,7 δισ. γιεν (888,8 εκατ. δολάρια). Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (εκτός Ιαπωνίας), τα οργανικά έσοδα μειώθηκαν κατά 4,6%. Τα καθαρά έσοδα ανήλθαν σε 23,1 δισ. γεν (158 εκατ. δολάρια). Όσον αφορά την Αμερική και την ΕΜΕΑ, τα οργανικά έσοδα μειώθηκαν κατά 5,1%, λόγω διψήφιων μειώσεων στη διαχείριση της εμπειρίας των πελατών, ιδίως στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Στην EMEA, τα οργανικά έσοδα μειώθηκαν κατά 0,9%, με τα καθαρά έσοδα να ανέρχονται σε 57 δισ. γεν (390,6 εκατ. δολάρια), επίσης ελαφρώς χαμηλότερα από τις προβλέψεις. Ενώ αγορές όπως η Γερμανία και η Ελβετία είχαν καλή απόδοση, βασικές αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Δανία και η Ολλανδία αντιμετώπισαν προκλήσεις, κυρίως στο CXM.
Η Διαχείριση Εμπειρίας Πελατών (CXM) αντιμετώπισε αντιξοότητες σε όλες τις περιοχές εκτός Ιαπωνίας, με την Αμερική να βιώνει διψήφια πτώση. Ωστόσο, τα media παρουσίασαν ανάπτυξη σε πολλές αγορές, αποτελώντας βασικό τομέα εστίασης. Tα επόμενα τρία χρόνια, ο όμιλος σχεδιάζει να επενδύσει επιπλέον 45 δισ. γεν (308 εκατ. δολάρια) σε ΤΝ, δεδομένα και τεχνολογία και ανάπτυξη ταλέντων.
Ανά περιοχή η Ιαπωνία ανέφερε οργανική ανάπτυξη 5,5% και τα καθαρά έσοδα ανήλθαν σε 129,7 δισ. γιεν (888,8 εκατ. δολάρια). Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (εκτός Ιαπωνίας), τα οργανικά έσοδα μειώθηκαν κατά 4,6%. Τα καθαρά έσοδα ανήλθαν σε 23,1 δισ. γεν (158 εκατ. δολάρια). Όσον αφορά την Αμερική και την ΕΜΕΑ, τα οργανικά έσοδα μειώθηκαν κατά 5,1%, λόγω διψήφιων μειώσεων στη διαχείριση της εμπειρίας των πελατών, ιδίως στις ΗΠΑ και τον Καναδά. Στην EMEA, τα οργανικά έσοδα μειώθηκαν κατά 0,9%, με τα καθαρά έσοδα να ανέρχονται σε 57 δισ. γεν (390,6 εκατ. δολάρια), επίσης ελαφρώς χαμηλότερα από τις προβλέψεις. Ενώ αγορές όπως η Γερμανία και η Ελβετία είχαν καλή απόδοση, βασικές αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Δανία και η Ολλανδία αντιμετώπισαν προκλήσεις, κυρίως στο CXM.