Dentsu: Νέα συμμαχία για τους διαφημιζόμενους
Λιγότερο από ένα μήνα αφότου
η Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιστών ολοκλήρωσε την
πορεία του GARM (την Παγκόσμια Συμμαχία για Υπεύθυνα
Media), η Dentsu βοηθά να
ξεκινήσει μια νέα συμμαχία, για
να ενθαρρύνει τους διαφημιζόμενους να επενδύσουν τους
προϋπολογισμούς των media σε
αξιόπιστα ειδησεογραφικά πρακτορεία. Η Dentsu συνεργάζεται
με την εταιρεία συμβούλων The
614 Group στο συνασπισμό που
δεν έχει ακόμη κατονομαστεί, ο
οποίος έχει ήδη δύο προμηθευτές τεχνολογίας διαφημίσεων
τους OpenX και Sightly, ως αναδόχους. Η Dentsu δεν αποκάλυψε ποια brands έχουν ενταχθεί
στο συνασπισμό, αλλά δήλωσε
ότι βρίσκεται στη διαδικασία
πρόσκλησης. Αν και οι εταιρείες
δεν ανέφεραν ξεκάθαρα εάν η
πρωτοβουλία ανταποκρίνεται
στο κενό που δημιουργήθηκε
από την κατάρρευση της GARM,
οι στόχοι του νέου συνασπισμού
φαίνεται να έχουν σχεδιαστεί
για να το καλύψουν.
«Αυτή η πρωτοβουλία έρχεται ως απάντηση στις αυξανόμενες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η δημοσιογραφία στην ψηφιακή εποχή, όπου οι παραδοσιακές στρατηγικές δημιουργίας εσόδων έχουν δυσκολευτεί υπό το βάρος των μέτρων ασφάλειας και καταλληλόλητας των brands», ανέφεραν οι εταιρείες σε δήλωσή τους. Η προσπάθεια θα είναι αρχικά στις ΗΠΑ, αλλά η Dentsu ελπίζει να την καταστήσει πολυεθνική ή πραγματικά παγκόσμια με βάση το ενδιαφέρον της βιομηχανίας και να εξαρτάται από νόμους, κανονισμούς και πολιτισμούς σε άλλες διεθνείς αγορές.
«Αυτή η πρωτοβουλία έρχεται ως απάντηση στις αυξανόμενες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η δημοσιογραφία στην ψηφιακή εποχή, όπου οι παραδοσιακές στρατηγικές δημιουργίας εσόδων έχουν δυσκολευτεί υπό το βάρος των μέτρων ασφάλειας και καταλληλόλητας των brands», ανέφεραν οι εταιρείες σε δήλωσή τους. Η προσπάθεια θα είναι αρχικά στις ΗΠΑ, αλλά η Dentsu ελπίζει να την καταστήσει πολυεθνική ή πραγματικά παγκόσμια με βάση το ενδιαφέρον της βιομηχανίας και να εξαρτάται από νόμους, κανονισμούς και πολιτισμούς σε άλλες διεθνείς αγορές.