To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Dentsu: Νέα συμμαχία για τους διαφημιζόμενους

Dentsu: Νέα συμμαχία για  τους διαφημιζόμενους
Λιγότερο από ένα μήνα αφότου η Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιστών ολοκλήρωσε την πορεία του GARM (την Παγκόσμια Συμμαχία για Υπεύθυνα Media), η Dentsu βοηθά να ξεκινήσει μια νέα συμμαχία, για να ενθαρρύνει τους διαφημιζόμενους να επενδύσουν τους προϋπολογισμούς των media σε αξιόπιστα ειδησεογραφικά πρακτορεία. Η Dentsu συνεργάζεται με την εταιρεία συμβούλων The 614 Group στο συνασπισμό που δεν έχει ακόμη κατονομαστεί, ο οποίος έχει ήδη δύο προμηθευτές τεχνολογίας διαφημίσεων τους OpenX και Sightly, ως αναδόχους. Η Dentsu δεν αποκάλυψε ποια brands έχουν ενταχθεί στο συνασπισμό, αλλά δήλωσε ότι βρίσκεται στη διαδικασία πρόσκλησης. Αν και οι εταιρείες δεν ανέφεραν ξεκάθαρα εάν η πρωτοβουλία ανταποκρίνεται στο κενό που δημιουργήθηκε από την κατάρρευση της GARM, οι στόχοι του νέου συνασπισμού φαίνεται να έχουν σχεδιαστεί για να το καλύψουν.

«Αυτή η πρωτοβουλία έρχεται ως απάντηση στις αυξανόμενες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η δημοσιογραφία στην ψηφιακή εποχή, όπου οι παραδοσιακές στρατηγικές δημιουργίας εσόδων έχουν δυσκολευτεί υπό το βάρος των μέτρων ασφάλειας και καταλληλόλητας των brands», ανέφεραν οι εταιρείες σε δήλωσή τους. Η προσπάθεια θα είναι αρχικά στις ΗΠΑ, αλλά η Dentsu ελπίζει να την καταστήσει πολυεθνική ή πραγματικά παγκόσμια με βάση το ενδιαφέρον της βιομηχανίας και να εξαρτάται από νόμους, κανονισμούς και πολιτισμούς σε άλλες διεθνείς αγορές.
TAGS: Dentsu Aegis