To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Dentsu: Πρόβλεψη για διπλάσιο ad spend το 2021

Dentsu: Πρόβλεψη για διπλάσιο ad spend το 2021
Σε σχέση με το report Ιανουαρίου

H παγκόσμια διαφημιστική αγορά επιστρέφει δυναμικά και θα καταφέρει με άνεση να αναστρέψει την
πτώση που σημείωσε το 2020 ως αποτέλεσμα της πανδημίας, σύμφωνα με το πιο πρόσφατο Dentsu Ad Spend Report. Τα στοιχεία του προβλέπουν πως η παγκόσμια αγορά θα σημειώσει ανάπτυξη 10,4%, με την συνολική παγκόσμια δαπάνη να ανέρχεται στα 634 δισεκατομμύρια δολάρια, σχεδόν διπλασιάζοντας την πρόβλεψη του 5,8% που περιλαμβανόταν στην τελευταία έκδοση του report τον Ιανουάριο. Η Dentsu επίσης αναθεώρησε την εκτίμηση της όσον αφορά την επίδοση της αγοράς την περασμένη χρονιάς, κάνοντας πλέον λόγια παγκόσμια πτώση της τάξης του 7,2% και όχι του 8,8% Από τον συνδυασμό των δύο ομάδων στοιχείων, προκύπτει πως η παγκόσμια αγορά το 2021 θα είναι 2,5% μεγαλύτερη απ’ ότι ήταν το 2019.

Όσο αφορά τους τομείς, η ανάλυση της Dentsu δείχνει πως ακριβώς το 50% της παγκόσμιας διαφημιστικής επένδυσης θα αφορά το digital, το οποίο αναμένεται πλέον να καταγράψει φέτος άνοδο ύψους 15,6%. Στον τομέα του digital, τα social media θα έχουν την καλύτερη επίδοση, με τo πρόσφατο report να κάνει λόγο για ανάπτυξη 23% αντί για 18,3%. Μεγαλύτερη ανάπτυξη αναμένεται να σημειώσουν σχεδόν όλα τα κανάλια, με τη γραμμική τηλεόραση να ακολουθεί σε επιδόσεις με 7,1%. Τα έντυπα είναι η μοναδική media κατηγορία που θα συνεχίσει να σημειώνει πτώση φέτος, με τα περιοδικά ειδικά να καταγράφουν μία επιπλέον πτώση 10,3% φέτος, μετά το 19,7% της περασμένης χρονιάς.
TAGS: Dentsu Aegis