Deutsche Bank: Στην Essence ο διεθνής λογαριασμός media

Η Deutsche Bank όρισε την Essence του GroupM ως το νέο media agency
της, από την 1η Ιανουαρίου 2022. Η Deutsche Bank επένδυσε περίπου 20
εκατομμύρια δολάρια σε measured media την περασμένη χρονιά, σύμφωνα
με την εταιρεία ερευνών COMvergence.
Όπως δήλωσε η Deutsche Bank, η επιλογή της Essence ήταν μια κίνηση ενοποίησης, που τοποθετεί το μεγαλύτερο μέρος του διεθνούς portfolio των brands της για πρώτη φορά κάτω από ένα media agency. Τα brands περιλαμβάνουν τις DWS, Postbank και πολλά άλλα. Μια διατραπεζική επιτροπή και το τμήμα αγορών του τραπεζικού ομίλου χειρίστηκε το pitch με την υποστήριξη της Imediag, μιας ανεξάρτητης media, ελεγκτικής και συμβουλευτικής ομάδας. Η εταιρεία ανέφερε πως «οι εξατομικευμένες στρατηγικές, η ποιότητα σχεδιασμού και δημιουργικότητας που επέδειξε η Essence ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακές».
«Η Essence σκέφτεται μέσα από καμπάνιες βασισμένες σε δεδομένα από την οπτική γωνία του πελάτη και τις επεκτείνει και διανέμει μαζί με το global δίκτυό της, το GroupM», δήλωσε ο Tim Alexander, CMO and Chief Experience Office στην Private Bank, μέλος του Deutsche Bank Group
Όπως δήλωσε η Deutsche Bank, η επιλογή της Essence ήταν μια κίνηση ενοποίησης, που τοποθετεί το μεγαλύτερο μέρος του διεθνούς portfolio των brands της για πρώτη φορά κάτω από ένα media agency. Τα brands περιλαμβάνουν τις DWS, Postbank και πολλά άλλα. Μια διατραπεζική επιτροπή και το τμήμα αγορών του τραπεζικού ομίλου χειρίστηκε το pitch με την υποστήριξη της Imediag, μιας ανεξάρτητης media, ελεγκτικής και συμβουλευτικής ομάδας. Η εταιρεία ανέφερε πως «οι εξατομικευμένες στρατηγικές, η ποιότητα σχεδιασμού και δημιουργικότητας που επέδειξε η Essence ήταν ιδιαίτερα εντυπωσιακές».
«Η Essence σκέφτεται μέσα από καμπάνιες βασισμένες σε δεδομένα από την οπτική γωνία του πελάτη και τις επεκτείνει και διανέμει μαζί με το global δίκτυό της, το GroupM», δήλωσε ο Tim Alexander, CMO and Chief Experience Office στην Private Bank, μέλος του Deutsche Bank Group