To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διαφημιστική δαπάνη: Oι κορυφαίοι στις ΗΠΑ

Διαφημιστική δαπάνη:  Oι κορυφαίοι στις ΗΠΑ
Οι εταιρείες βρίσκονται σε διαρκή αγώνα, για να κερδίσουν την προσοχή των καταναλωτών. Για να το πετύχουν αυτό, ξοδεύουν στις μέρες μας τα περισσότερα χρήματα από κάθε εποχή.

Συνολικά, οι 200 κορυφαίοι διαφημιζόμενοι της Αμερικής ξόδεψαν το 2018 το ποσό-ρεκόρ των 163 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με την ετήσια έκθεση Leading National Advertisers του περιοδικού Ad Age. Τη μερίδα του λέοντος καταλαμβάνει πλέον η διαδικτυακή διαφήμιση, που αντιπροσωπεύει το 53% της διαφημιστικής δαπάνης, καθώς τηλεόραση, ραδιόφωνο και έντυπη διαφήμιση συνεχίζουν να φθίνουν σταθερά από το 2012.

Νικητής φέτος σε αύξηση ποσοστών διαφημιστικής δαπάνης αναδείχτηκε το Facebook, που ανέβασε τα έξοδα στο 236% και άγγιξε τα 475 εκατ. δολάρια. Ψίχουλα βέβαια σε σχέση με τους άλλους, καθώς σκαρφάλωσε μόλις στο Νο 100 της σχετικής λίστας. Συνολικά, ήταν 45 οι διαφημιζόμενοι που ξόδεψαν πάνω από 1 δισ. για να διαφημιστούν στην τοπική αγορά των ΗΠΑ και μόνο.

Οι κορυφαίοι είναι: Comcast Corp (6,12 δισ. δολάρια), AT&T (5,36 δισ. δολάρια), Amazon (4,47 δισ. δολάρια), Procter & Gamble Co (4,3 δισ. δολάρια), General Motors Co (3,14 δισ. δολάρια), Walt Disney Co (3,13 δισ. δολάρια) και Alphabet (2,96 δισ. δολάρια).

TAGS: Δαπάνη