To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Diageo: Παγκόσμια καμπάνια για το Captain Morgan

Diageo: Παγκόσμια καμπάνια για το Captain Morgan
Η Diageo λανσάρει παγκόσμια καμπάνια για το ρούμι Captain Morgan, καθώς προσπαθεί να κάνει την υπεύθυνη κατανάλωση αλκόoλ «κοινωνικό και πολιτιστικό κανόνα». Στην καμπάνια με τίτλο «Enjoy Slow», η τραγουδίστρια και ράπερ Bree Runway ερμηνεύει μια πιο αργή εκδοχή του κλασικού ''Rhythm of the Night'' της δεκαετίας του 1990, ενθαρρύνοντας τους ανθρώπους να μετριάσουν την κατανάλωση αλκοόλ.
Η καμπάνια αποτελεί μέρος του στόχου «Spirit of Progress» της Diageo να προσεγγίσει 1 δισεκατομμύριο άτομα με «μηνύματα εποπτείας» έως το 2030. «Θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε τη δύναμη του marketing και των συνεργασιών μας, για να κάνουμε την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ έναν εορταστικό, κοινωνικό και πολιτιστικό ''κανόνα''», εξηγεί ο Samori Gambrah, global brand director της Captain Morgan, και προσθέτει: «Η καμπάνια Enjoy Slow έχει να κάνει με τους ανθρώπους οι οποίοι ορίζουν τον δικό τους ρυθμό και δεν φοβούνται να πουν όχι σε ένα ακόμα ποτό ή σε έναν άλλο γύρο».
Η καμπάνια, η οποία «τρέχει» σε τηλεόραση και ψηφιακά μέσα, θα ξεκινήσει αρχικά από τη Βρετανία και τη Νότια Αφρική, προτού λανσαριστεί σε όλη την Ανατολική Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο. Η ταινία του Captain Morgan αναπτύχθηκε σε συνεργασία με το δημιουργικό agency Vice Media Group Virtue Worldwide και την παραγωγή της επιμελήθηκε η Pulse Films. 
TAGS: Diageo