To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Diageo: Στην PHD τα media διεθνώς

Diageo: Στην PHD τα media διεθνώς
Με ανάθεση στην PHD της Omnicom ολοκληρώθηκε το μεγαλύτερο media spec του 2020, αυτό για τον παγκόσμιο λογαριασμό media της Diageo.

Στο εξής η PHD θα είναι υπεύθυνη για το media planning & buying για όλο το portfolio της Diageo, που περιλαμβάνει brands όπως τα Smirnoff, Johnnie Walker, Bailey’s και Guinness, με την υποστήριξη και του ευρύτερου δικτύου της Omnicom Media Group.

Το μεγαλύτερο μέρος του λογαριασμού χειριζόταν, μέ χρι πρότινος, η Carat του Dentsu Aegis Network, η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται το adweek, συμμετείχε επίσης στην τελική διαδικασία του spec μαζί με την PHD αλλά και την Publicis Media.


Σύμφωνα με την COMvergence η Diageo επενδύει περίπου 350 εκατ δολάρια διεθνώς σε media κάθε χρόνο.
TAGS: Diageo