To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διαβεβαιώσεις από Read για τη συνέχεια του WPP

Διαβεβαιώσεις από Read για τη συνέχεια του WPP
Ο co-COO του ομίλου επιχείρησε να διαλύσει τα σενάρια που δημιουργήθηκαν μετά την αποχώρηση του Sorrell.  

Ο Mark Read, ο CEO της Wunderman, ο οποίος έγινε ένας από τους δύο de facto παγκόσμιους επικεφαλής του WPP μετά την παραίτηση του Martin Sorrell, εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στο μέλλον του ομίλου σε εκτεταμένο υπόμνημα, το οποίο εστάλη σε καθέναν από τους περίπου 200.000 υπαλλήλους του σε όλο τον κόσμο.

Σύμφωνα με πηγές, αυτό είναι το πρώτο τέτοιου είδους σημείωμα που αποστέλλεται ταυτόχρονα σε όλο το προσωπικό και σχετίζεται με τον Sorrell. Τα προηγούμενα σημειώματα για την αποχώρηση του Sorrell πήγαν μόνο σε ανώτερα διοικητικά στελέχη, τα οποία ανέλαβαν να ενημερώσουν τις ομάδες τους. 

"Τις τελευταίες μέρες έχω ξοδέψει όσο περισσότερο χρόνο μπορώ, για να μιλάω στους ανθρώπους και τους πελάτες μας. Υπάρχει παγκόσμιος θαυμασμός για τα επιτεύγματα του Martin και θλίψη για την αποχώρησή του», έγραψε ο Read στην έναρξη του σημειώματος. «Ταυτόχρονα, υπάρχει τεράστια υποστήριξη και καλή θέληση για τον όμιλο και δεν υπάρχει έλλειψη εμπιστοσύνης για το μέλλον».

Συνέχισε, περιγράφοντας τις εταιρείες του WPP ως «μεγάλους οργανισμούς με δική τους δομή και με ισχυρούς ηγέτες», προσθέτοντας ότι οι πελάτες «αναμένουν από αυτές να συνεχίσουν να προσφέρουν και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι θα το κάνουν».

Στη συνέχεια ο Read ανέφερε ότι το διοικητικό συμβούλιο του WPP έδωσε σε αυτόν και τον συν-COO Andrew Scott "ένα πολύ ξεκάθαρο brief" με εκείνον να χειρίζεται τις σχέσεις πελατών και υπαλλήλων και τον Scott να επιβλέπει "τις επιχειρησιακές και οικονομικές επιδόσεις και τη διαχείριση του χαρτοφυλακίου του WPP".

Ακολούθως, αφού περιέγραψε σαν τη "μεγαλύτερη δύναμη" του WPP "το βάθος και την ποικιλομορφία του ταλέντου μας", έγραψε ότι η ηγεσία θα εργαστεί για να "έρθει ακόμα πιο κοντά" στους πελάτες και τους τεχνολογικούς συνεργάτες, όπως οι Facebook, Google, Microsoft και Adobe.

Ο Read επισήμανε επίσης ότι επιδιώκει να διαλύσει τις εικασίες σχετικά με μια πιθανή διάλυση των περιουσιακών στοιχείων του WPP, γράφοντας, "δεν πιστεύουμε ότι αυτό έχει νόημα. Σε έναν κόσμο όπου οι πελάτες χρειάζονται ταχύτερες, πιο ευέλικτες και ολοκληρωμένες λύσεις, πρέπει να τους πλησιάσουμε και να μην απομακρυνθούμε".

Για να καταλήξει: "Ο WPP είναι μια σπουδαία επιχείρηση με εξαιρετικούς ανθρώπους, εταιρείες παγκόσμιας κλάσης και διατηρεί σαν πελάτες και συνεργάτες του τις περισσότερες από τις κορυφαίες εταιρείες παγκοσμίως. Τίποτα από αυτά που έγιναν την τελευταία εβδομάδα δεν τον έχουν αλλάξει".
TAGS: WPP