To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διεθνές media spec ξεκινά η Unilever

Διεθνές media spec ξεκινά η Unilever
Την απόφαση να «τρέξει» διεθνές media spec έχει λάβει η Unilever, σύμφωνα με δημοσίευμα του Campaign.

Μάλιστα, το βρετανικό site αναφέρει ότι εκτιμάται πως το εν λόγω pitch θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα για το 2021, ενώ επικαλούμενο πηγές με γνώση του θέματος, σημειώνει πως η Unilever αναμένεται να πραγματοποιήσει διαδικασία αναθεώρησης σε πολλές βασικές αγορές σε όλο τον κόσμο.

Βέβαια, στο δημοσίευμα αναφέρεται πως εκπρόσωπος της Unilever αρνήθηκε να σχολιάσει το ζήτημα, κάνοντας λόγο για «εικασίες» και δεν επιβεβαίωσε αν ο όμιλος όντως σχεδιάζει media spec σε διεθνές επίπεδο.

Σύμφωνα με το Campaign, εκτιμάται πως ο γίγαντας των FMCG ίσως ακόμη να βρίσκεται σε διαδικασία οριστικοποίησης των λεπτομερειών της αναθεώρησης, η οποία μάλλον δεν θα αφορά την αγορά της Κίνας, καθώς ο λογαριασμός media εκεί μετακινήθηκε στην WPP μόλις την άνοιξη του 2020.

Η Unilever αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους σε παγκόσμιο επίπεδο. Η ετήσια επένδυσή της για σκοπούς επικοινωνίας και marketing εκτιμάται πως άγγιζε τα 7,27 δισ. ευρώ πριν από την κρίση της πανδημίας.
TAGS: Unilever