Digital Ad Spend: 68 δισ. απώλεια το 2022

Μια νέα μελέτη του Juniper
Research διαπίστωσε ότι η αξία της
δαπάνης στην ψηφιακή διαφήμιση
που χάθηκε λόγω διαφημιστικής
απάτης θα φτάσει τα 68 δισ. δολάρια παγκοσμίως το 2022, από
59 δισ. δολάρια το 2021. Η έρευνα
εντόπισε τις 5 χώρες που επηρεάστηκαν περισσότερο
από τη διαφημιστική
απάτη, οι οποίες ευθύνονται και για το
60% των παγκόσμιων
απωλειών: οι ΗΠΑ,
η Ιαπωνία, η Κίνα, η
Νότια Κορέα και η Βρετανία.
Η νέα μελέτη, με τίτλο ''Digital Advertising Fraud: Key Trends, Competitor Landscape & Market Forecasts 2022- 2026'', διαπίστωσε ότι οι διαφημίσεις στις ΗΠΑ θα υποστούν δυνητικά τη μεγαλύτερη οικονομική ζημία λόγω διαφημιστικής απάτης, με τις συνολικές απώλειες να αναμένεται να ξεπεράσουν τα 23 δισ. το 2022.
Οι ΗΠΑ αντιπροσωπεύουν τη μεγαλύτερη αγορά των δαπανών για ψηφιακή διαφήμιση, με υψηλά επίπεδα διείσδυσης στο διαδίκτυο και αυξημένη χρήση εφαρμογών και προγράμματος περιήγησης για κινητά που παρουσιάζουν ισχυρές ευκαιρίες για την προβολή διαφημιστικού περιεχομένου. Η συγγραφέας της έρευνας Scarlett Woodford υπογράμμισε: «Με τις ΗΠΑ να αντιπροσωπεύουν μια τόσο σημαντική αγορά όσον αφορά τις διαφημιστικές δαπάνες, οι καμπάνιες ειδικά στη Βόρεια Αμερική αναμφίβολα θα προσελκύσουν την προσοχή των απατεώνων. Αυτό θα οδηγήσει σε πρωτοφανή καινοτομία πάνω στις τακτικές απάτης στις ΗΠΑ, με τους διαφημιζόμενους να επιδεικνύουν καλύτερες υπηρεσίες εντοπισμού απάτης».
Η νέα μελέτη, με τίτλο ''Digital Advertising Fraud: Key Trends, Competitor Landscape & Market Forecasts 2022- 2026'', διαπίστωσε ότι οι διαφημίσεις στις ΗΠΑ θα υποστούν δυνητικά τη μεγαλύτερη οικονομική ζημία λόγω διαφημιστικής απάτης, με τις συνολικές απώλειες να αναμένεται να ξεπεράσουν τα 23 δισ. το 2022.
Οι ΗΠΑ αντιπροσωπεύουν τη μεγαλύτερη αγορά των δαπανών για ψηφιακή διαφήμιση, με υψηλά επίπεδα διείσδυσης στο διαδίκτυο και αυξημένη χρήση εφαρμογών και προγράμματος περιήγησης για κινητά που παρουσιάζουν ισχυρές ευκαιρίες για την προβολή διαφημιστικού περιεχομένου. Η συγγραφέας της έρευνας Scarlett Woodford υπογράμμισε: «Με τις ΗΠΑ να αντιπροσωπεύουν μια τόσο σημαντική αγορά όσον αφορά τις διαφημιστικές δαπάνες, οι καμπάνιες ειδικά στη Βόρεια Αμερική αναμφίβολα θα προσελκύσουν την προσοχή των απατεώνων. Αυτό θα οδηγήσει σε πρωτοφανή καινοτομία πάνω στις τακτικές απάτης στις ΗΠΑ, με τους διαφημιζόμενους να επιδεικνύουν καλύτερες υπηρεσίες εντοπισμού απάτης».