Digital audio: Eκτοξεύτηκαν τα έσοδα το α΄ τρίμηνο

Τα έσοδα από το digital publishing στη Βρετανία αυξάνονται, με το
digital audio να πρωταγωνιστεί αυξημένο κατά 500% το πρώτο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με ένα χρόνο νωρίτερα. Σύμφωνα με τον
πρόσφατο Digital Publishers’ Revenue Index από την Association
of Online Publishers και την Deloitte, τα συνολικά ετήσια ψηφιακά έσοδα μεταξύ των μελών της αυξήθηκαν κατά 18% στις 610,3
εκατομμύρια λίρες έως τον Μάρτιο του 2022.
Ωστόσο, τα πραγματικά ποσά που σχετίζονται με το digital audio παραμένουν χαμηλά, στις 4,2 εκατομμύρια λίρες το τρίμηνο. Κατά τη διάρκεια του lockdown της πανδημίας, πολλοί digital publishers έκαναν podcast για να προσελκύσουν νέο κοινό. «Υπάρχουν τόσοι καθημερινοί ακροατές του podcast όσοι και διαδικτυακοί ακροατές ραδιοφώνου, με έναν στους δέκα ενήλικες στη Βρετανία κάτω των 25 ετών να έχει πλέον πρόσβαση σε συνδρομή podcast επί πληρωμή», δήλωσε ο Lead Partner για Telecommunications, Media και Entertainment της Deloitte, Dan Ison.
Τα συνολικά έσοδα από digital publishing το α΄ τρίμηνο του 2022 ήταν 151,6 εκατομμύρια λίρες. Οι συνδρομές αυξήθηκαν κατά 14,7% σε ετήσια βάση το α΄ τρίμηνο του 2022 στα 38,2 εκατομμύρια λίρες, υποδηλώνοντας ότι οι άνθρωποι εξακολουθούν να είναι έτοιμοι να πληρώσουν την ποιοτική δημοσιογραφία.
Ωστόσο, τα πραγματικά ποσά που σχετίζονται με το digital audio παραμένουν χαμηλά, στις 4,2 εκατομμύρια λίρες το τρίμηνο. Κατά τη διάρκεια του lockdown της πανδημίας, πολλοί digital publishers έκαναν podcast για να προσελκύσουν νέο κοινό. «Υπάρχουν τόσοι καθημερινοί ακροατές του podcast όσοι και διαδικτυακοί ακροατές ραδιοφώνου, με έναν στους δέκα ενήλικες στη Βρετανία κάτω των 25 ετών να έχει πλέον πρόσβαση σε συνδρομή podcast επί πληρωμή», δήλωσε ο Lead Partner για Telecommunications, Media και Entertainment της Deloitte, Dan Ison.
Τα συνολικά έσοδα από digital publishing το α΄ τρίμηνο του 2022 ήταν 151,6 εκατομμύρια λίρες. Οι συνδρομές αυξήθηκαν κατά 14,7% σε ετήσια βάση το α΄ τρίμηνο του 2022 στα 38,2 εκατομμύρια λίρες, υποδηλώνοντας ότι οι άνθρωποι εξακολουθούν να είναι έτοιμοι να πληρώσουν την ποιοτική δημοσιογραφία.