Δημιουργικό και digital spec από τη M&S

Η Marks & Spencer προχωρά σε αναθεώρηση του δημιουργικού και ψηφιακού της λογαριασμού, θέτοντας σε αμφισβήτηση τη συνεργασία 16 χρόνων με την Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R.
Πηγές ανέφεραν πως ο βρετανικός retailer έχει κάνει ήδη επαφές με λονδρέζικες διαφημιστικές εταιρείες τις τελευταίες εβδομάδες ενόψει της επίσημης διαγωνιστικής διαδικασίας, στην οποία θα παίξει καθοριστικό ρόλο ο όμιλος WPP και οι εταιρείες του, έπειτα από την εμπλοκή του Sir Martin Sorrell σε αυτή. Η RKCR/Y&R θα θέσει ξανά συμμετοχή για την υπεράσπιση του δικαιώματός της.
Στο μεταξύ, έπειτα από την ανάληψη της ευθύνης του M&S.com από τον marketing chief Patick Bousquet-Chavanne, πληροφορίες αναφέρουν πως υπάρχει επιθυμία συμπόρευσης του διαφημιστικού με τον ψηφιακό λογαριασμό.
"Η αποστολή μας είναι να τοποθετήσουμε τους πελάτες στην καρδία όσων κάνουμε και είναι πολύ σημαντικό να προσφέρουμε πλούσιο engagement μέσα από όλες τους τις εμπειρίες με την M&S" ανέφερε ο Bousquet-Chavanne και συνέχισε: "Προσκαλούμε τη Rainey Kelly να συμμετάσχει, μαζί με άλλες εταιρείες, σε διαγωνισμό για την παροχή υπηρεσιών integrated customer marketing".
Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, ο retailer έβαλε τέλος στη συνεργασία του με το digital shop του WPP, AKQA, ωστόσο από το 2014 έχει μεταφέρει σε εταιρεία του ίδιου ομίλου, τη Minshare, το media planning and buying, ύψους 60 εκατομμυρίων λιρών.
Πηγές ανέφεραν πως ο βρετανικός retailer έχει κάνει ήδη επαφές με λονδρέζικες διαφημιστικές εταιρείες τις τελευταίες εβδομάδες ενόψει της επίσημης διαγωνιστικής διαδικασίας, στην οποία θα παίξει καθοριστικό ρόλο ο όμιλος WPP και οι εταιρείες του, έπειτα από την εμπλοκή του Sir Martin Sorrell σε αυτή. Η RKCR/Y&R θα θέσει ξανά συμμετοχή για την υπεράσπιση του δικαιώματός της.
Στο μεταξύ, έπειτα από την ανάληψη της ευθύνης του M&S.com από τον marketing chief Patick Bousquet-Chavanne, πληροφορίες αναφέρουν πως υπάρχει επιθυμία συμπόρευσης του διαφημιστικού με τον ψηφιακό λογαριασμό.
"Η αποστολή μας είναι να τοποθετήσουμε τους πελάτες στην καρδία όσων κάνουμε και είναι πολύ σημαντικό να προσφέρουμε πλούσιο engagement μέσα από όλες τους τις εμπειρίες με την M&S" ανέφερε ο Bousquet-Chavanne και συνέχισε: "Προσκαλούμε τη Rainey Kelly να συμμετάσχει, μαζί με άλλες εταιρείες, σε διαγωνισμό για την παροχή υπηρεσιών integrated customer marketing".
Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, ο retailer έβαλε τέλος στη συνεργασία του με το digital shop του WPP, AKQA, ωστόσο από το 2014 έχει μεταφέρει σε εταιρεία του ίδιου ομίλου, τη Minshare, το media planning and buying, ύψους 60 εκατομμυρίων λιρών.