Disney: Δύο ''advergames'' σε hulu και ESPN

Η Disney λανσάρει δύο νέα
''Advergames'' στις πλατφόρμες
Hulu και ESPN, σε μια προσπάθεια
να ενισχύσει τη μέγιστη αφοσίωση
των θεατών της CTV, σύμφωνα με
τον Jamie Power, ανώτερο αντιπρόεδρο πωλήσεων της Disney.
Οι νέες διαφημίσεις της εταιρείας έρχονται με τη μορφή «διαφημιστικών παιχνιδιών», τα οποία συνδυάζουν «τη διαδραστικότητα της ροής με την premium φύση του περιεχομένου. Οι χρήστες θα συναντήσουν το Quiz Show και το Beat the Clock, δύο διαδραστικές διαφημίσεις που σχεδιάστηκαν από την εταιρεία adtech Brightline.
Οι νέες διαφημίσεις της εταιρείας έρχονται με τη μορφή «διαφημιστικών παιχνιδιών», τα οποία συνδυάζουν «τη διαδραστικότητα της ροής με την premium φύση του περιεχομένου. Οι χρήστες θα συναντήσουν το Quiz Show και το Beat the Clock, δύο διαδραστικές διαφημίσεις που σχεδιάστηκαν από την εταιρεία adtech Brightline.