To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

DOOH: Ανησυχία για τους κανόνες δεοντολογίας

DOOH: Ανησυχία για τους κανόνες δεοντολογίας
Η αξία της Digital Out of Home (DOOH) αγοράς αγγίζει τα 41,06 δισεκατομμύρια δολάρια στα τέλη του 2020, σύμφωνα με την καινούργια έρευνα της πλατφόρμας Alfi, ωστόσο περίπου τα δύο τρίτα (65%) των executives στο χώρο της διαφήμισης προβλέπουν πως η αξία της θα αυξηθεί ανάμεσα σε 50 και 55 δισεκατομμύρια μέχρι το 2026, ενώ το 30% πιστεύει πως θα είναι ακόμα μεγαλύτερη.

Η έρευνα ωστόσο αποκάλυψε πως το 85% των executives ανησυχούν για το επίπεδο των κανόνων δεοντολογίας που ακολουθούν οι DOOH διαφημιστικές, με το 47% να δηλώνει πως είναι «πολύ ανήσυχοι» σχετικά με τα ζητήματα δεοντολογίας γύρω από την DOOH διαφήμιση όσον αφορά τη χρήση των cookies, την αποθήκευση προσωπικών δεδομένων και απεικόνιση προσώπων.

«Η DOOH διαφημιστική αγορά δεν έχει βιώσει μια τεχνολογική επανάσταση εδώ και δεκαετίες, έτσι είναι φυσικό να έχει να κάνει πολλή δουλειά, προκειμένου να αντιμετωπίσει τους προβληματισμούς όσον αφορά το χειρισμό τον σύγχρονης τεχνολογίας», δήλωσε ο Paul Pereira, CEO, Alfi. «Η ιδιωτικότητα και ο σεβασμός είναι βασικοί παράγοντες που όχι μόνο η βιομηχανία θα έπρεπε να τους γνωρίζει, αλλά επίσης και οι κορυφαίες εταιρείες του κλάδου». «Καθώς τα cookies φτάνουν σιγά σιγά στο τέλος και οι καταναλωτές απαιτούν βελτιωμένες εμπειρίες, είναι σημαντικό για τους διαφημιζόμενους να εξασφαλίζουν πρώτα πως οι DOOH συνεργάτες τους έχουν κανόνες και σέβονται απόλυτα τους GDPR, CCPA και HIPAA κανόνες, πριν ξεκινήσουν μια καμπάνια», συμπλήρωσε.