To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

DOOH: Έρχεται μεγάλη αύξηση στις δαπάνες

DOOH: Έρχεται μεγάλη αύξηση στις δαπάνες
Το 2019, το Digital Out of Home Advertising (DOOH) αναλογούσε για περίπου 28,3% της ΟΟΗ διαφημιστικής δαπάνης, ωστόσο το 48% των executives στο χώρο της διαφήμισης πιστεύουν ότι θα αναλογεί σε περισσότερο από 33% μέχρι το 2025, σύμφωνα με μια νέα έρευνα από την Alfi, μία AI enterprise SaaS διαφημιστική πλατφόρμα. Επίσης, ένας στους 20 executives πιστεύουν πως η ΟΟΗ διαφημιστική δαπάνη θα αναλογεί σε πάνω από 40%.

«Η DOOH διαφήμιση είναι ένα από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα και πιο δυναμικά trends στον τομέα της διαφήμισης, κάτι το οποίο θα ενισχυθεί τους επόμενους μήνες και χρόνια», δηλώνει ο Paul Pereira, CEO της Alfi. «Η ικανότητα να καταφέρνει πολύ αποτελεσματικές και εξατομικευμένες καμπάνιες με πλήρες και αναλυτικό reporting σημαίνει πως περισσότεροι executives σκοπεύουν να την χρησιμοποιήσουν στις στρατηγικές τους και στα προγράμματά τους».

Η παγκόσμια DOOH διαφημιστική αγορά ήταν περίπου της τάξης του 41,06 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020, και μέχρι το 2026, το 81% των executives της έρευνας προβλέπουν πως θα ανέβει ανάμεσα στα 50 και 60 δισεκατομμύρια δολάρια.