DOOH: Σημαντική αύξηση στις δαπάνες

Η διαφημιστική δαπάνη στο Digital Out of Home (DOOH) στην Αμερική
αναμενόταν να αντιστοιχεί γύρω στο 36% της συνολικής φετινής out of home
(OOH) δαπάνης. Σύμφωνα, ωστόσο, με μια καινούργια έρευνα από την πλατφόρμα Alfi, το 17% των ανώτερων στελεχών από το χώρο της διαφήμισης
περιμένουν πως αυτή θα ξεπεράσει το 50% στο τέλος του 2021. Επίσης, ένας
στους τρεις (36%) εκτιμά πως το DOOH advertising θα
φτάσει αυτό το ορόσημο τον επόμενο χρόνο, ενώ το 25%
αναμένει πως αυτό θα συμβεί το 2023.
Τα διαφημιστικά budgets στρέφονται με ταχείς ρυθμούς από την παραδοσιακή τηλεόραση, τις εφημερίδες και το online στο DOOH με το 92% των executives της διαφήμισης να αναμένουν την ανάπτυξη των ψηφιακών outdoor displays να επιταχυνθεί ακόμα περισσότερο μέχρι το 2026. Όταν ρωτήθηκαν να επιλέξουν τρεις βασικούς τομείς της διαφήμισης από τους οποίους θα αντληθεί αυτό το έξτρα budget, το 71% των executives που ερωτήθηκαν στη έρευνα απάντησαν την τηλεόραση, το 58% είπαν το online, ενώ το 46% τις εφημερίδες
Τα διαφημιστικά budgets στρέφονται με ταχείς ρυθμούς από την παραδοσιακή τηλεόραση, τις εφημερίδες και το online στο DOOH με το 92% των executives της διαφήμισης να αναμένουν την ανάπτυξη των ψηφιακών outdoor displays να επιταχυνθεί ακόμα περισσότερο μέχρι το 2026. Όταν ρωτήθηκαν να επιλέξουν τρεις βασικούς τομείς της διαφήμισης από τους οποίους θα αντληθεί αυτό το έξτρα budget, το 71% των executives που ερωτήθηκαν στη έρευνα απάντησαν την τηλεόραση, το 58% είπαν το online, ενώ το 46% τις εφημερίδες