To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΕACA: Τέσσερα «μαθήματα» για brands από τα Effie Europe

ΕACA: Τέσσερα «μαθήματα» για brands από τα Effie Europe
Τέσσερα σημαντικά «μαθήματα» προκύπτουν για τους marketers από την τελευταία έρευνα του EACA Knowledge Centre με βάση στοιχεία από τους νικητές των βραβείων Effie Europe την περίοδο 2018- 2020.

Τα στοιχεία έχουν αναλύσει η The Effectiveness Partnership και η TBWA\ και τα ευρήματα που προκύπτουν είναι τα εξής: Πρώτον, υπάρχουν μεγάλες ευκαιρίες για τα brands, προκειμένου να εδραιώσουν τη θέση τους στις προτιμήσεις των καταναλωτών, κυρίως μέσω της αύξησης της συχνότητας και για τα brands υψηλής καινοτομίας να χρησιμοποιούν τη δύναμη της επικοινωνίας για να τροφοδοτούν στενότερες σχέσεις με τους πελάτες και να αυξάνουν τη διείσδυση. Δεύτερον, το «συναίσθημα» είναι ζωτικής σημασίας για την ενίσχυση των σχέσεων των brands με τους καταναλωτές στη μετα-Covid εποχή. Τρίτον, τα επιτυχημένα brands με την ικανότητα και τη δυναμική να φέρνουν νέα προϊόντα και καινοτομίες στην αγορά και να τα επικοινωνήσουν σε δύσκολες εποχές, ανταμείβονται με το να μπορούν να μετακινηθούν από την άμυνα στην επίθεση, αξιοποιώντας νέες ευκαιρίες ανάπτυξης. Τέταρτον και τελευταίο, η τηλεόραση, η οποία ηγείται ενός ολοένα και πιο εξελιγμένου και πολυκαναλικού μείγματος επικοινωνίας, παραμένει σημαντική για την προώθηση των μεγάλων επιχειρηματικών «προτάσεων» στη μετά την ύφεση εποχή.

Η δύναμη των media είναι ζωτικής σημασίας για το engagement και τη δημιουργία της φήμης των brands μέσα από επικοινωνία, η οποία αναδεικνύει τη «συντροφικότητα και τη συζήτηση» σε περιόδους που οι καταναλωτές αναζητούν κοινό νόημα.