EDCOΜ: Πρώτος VP o Richard Robinson

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Xeim
Engage and Oystercatchers,
Richard Robinson, θα είναι ο
πρώτος Vice-President of the
European Institute for Commercial
Communications Education (edcom)
για μια διετή θητεία. Το ινστιτούτο edcom προσπαθεί να
προωθήσει την αριστεία
στην εκπαίδευση, στην
εμπορική επικοινωνία και
την έρευνα και να ανοίξει
το δρόμο για περαιτέρω
συνεργασία μεταξύ του
ευρωπαϊκού τομέα εμπορικών επικοινωνιών και των ακαδημαϊκών συνεργατών.
Το edcom ιδρύθηκε από την European Association of Communications Agencies (EACA) μαζί με τους ιδρυτικούς ακαδημαϊκούς εταίρους το 2007. Με τα χρόνια, ο Richard Robinson, ως ενεργό μέλος του διοικητικού συμβουλίου της edcom, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην καθοδήγηση και την προσέγγιση του ινστιτούτου με τον κλάδο. Η διετής θητεία του θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη του δικτυού του κλάδου, στην αύξηση της συνεργασίας μεταξύ των επαγγελματιών και των ακαδημαϊκών και στη διασφάλιση της συνάφειας του οργανισμού με τις ευρωπαϊκές βιομηχανίες επικοινωνίας.
Πρώην επικεφαλής του λογαριασμού της P&G για τη Publicis Worldwide στην περιφέρεια EMEA, Head of Marketing των McDonald’s στη Βρετανία και διεθνής marketer της The Coca-Cola Company, έχει αναγνωριστεί ως ένας από τους δέκα ηγέτες με τη μεγαλύτερη επιρροή στο digital & tech από την BIMA το 2021 και είναι επίσης ένας πολυβραβευμένος υπέρμαχος της διαφορετικότητας.
Το edcom ιδρύθηκε από την European Association of Communications Agencies (EACA) μαζί με τους ιδρυτικούς ακαδημαϊκούς εταίρους το 2007. Με τα χρόνια, ο Richard Robinson, ως ενεργό μέλος του διοικητικού συμβουλίου της edcom, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην καθοδήγηση και την προσέγγιση του ινστιτούτου με τον κλάδο. Η διετής θητεία του θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη του δικτυού του κλάδου, στην αύξηση της συνεργασίας μεταξύ των επαγγελματιών και των ακαδημαϊκών και στη διασφάλιση της συνάφειας του οργανισμού με τις ευρωπαϊκές βιομηχανίες επικοινωνίας.
Πρώην επικεφαλής του λογαριασμού της P&G για τη Publicis Worldwide στην περιφέρεια EMEA, Head of Marketing των McDonald’s στη Βρετανία και διεθνής marketer της The Coca-Cola Company, έχει αναγνωριστεί ως ένας από τους δέκα ηγέτες με τη μεγαλύτερη επιρροή στο digital & tech από την BIMA το 2021 και είναι επίσης ένας πολυβραβευμένος υπέρμαχος της διαφορετικότητας.