To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Edelman: «Έσπασε το φράγμα» του 1 δισ. σε τζίρο

Edelman: «Έσπασε το  φράγμα» του 1 δισ. σε τζίρο
Η Edelman κατόρθωσε να καταγράψει παγκόσμια έσοδα 1,06 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις 30 Ιουνίου, σύμφωνα με τον CEO Richard Edelman. Από τον Αύγουστο οι δραστηριότητες του brand, που περιλαμβάνουν δημιουργικό, στρατηγική, ψηφιακή, social εμπειρία και purpose, αντιπροσωπεύουν το 44,4% των παγκόσμιων εσόδων της Edelman, φτάνοντας σχεδόν τα 550 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με δήλωση της εταιρείας.
Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, η δημιουργική πρόταση της εταιρείας ενισχύθηκε κατά 32,8%, αποτελώντας το 7% των συνολικών εσόδων. Το μεγαλύτερο agency δημοσίων σχέσεων στον κόσμο θα γιορτάσει την 70ή επέτειό του την 1η Οκτωβρίου. Ο διευθύνων σύμβουλος Richard Edelman δήλωσε ότι το ορόσημο της επετείου καταδεικνύει τη φιλοδοξία και την εγκυρότητα της εταιρείας να παραμείνει ανεξάρτητη και πρόσθεσε: «Χρειάστηκε κότσια για να ξεκινήσει ένα μικρό agency στο Σικάγο με τέσσερα άτομα. H Edelman και η Zeno Group απασχολούν πλέον συλλογικά πάνω από 7.000 άτομα».Επιπλέον, την 1η Οκτωβρίου, η Edelman θα λανσάρει το TrustStream, που θα χρησιμοποιήσει τεχνητή νοημοσύνη βασισμένη στα δεδομένα του Trust Barometer της Edelman, που μετράει πάνω από 20 χρόνια διαδρομής. «Αυτό που έχουμε κάνει με το Trust Barometer, ιστορικά, είναι να απευθυνθούμε σε ένα ακροατήριο χιλιάδων, να θέσουμε ερωτήματα και μετά να αναφέρουμε τα αποτελέσματα», θα πει ο CEO. «Τώρα (με το TrustStream) μπορούμε να πηγαίνουμε ανά ανταγωνιστή, χώρα, φύλο, ηλικιακή ομάδα και εκπαίδευση σε μία πολύ πιο αναλυτική βάση», συμπλήρωσε.