To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ενίσχυσαν την αξία τους τα διεθνή brands

Ενίσχυσαν την αξία τους τα διεθνή brands
Tα πιο πολύτιμα παγκόσμια brands είδαν την αξία τους να ενισχύεται κατά 5,9% παρά τον οικονομικό και κοινωνικό αντίκτυπο του κορονοϊού, σύμφωνα με την παγκόσμια κατάταξη BrandZ™ Top 100 Most Valuable Global Brands της WPP και της Kantar. Η συνολική αξία των brands που βρίσκονται στο Top 100 ανήλθε στα 5 τρισ. δολάρια, ένα ποσό που αντιστοιχεί στο ετήσιο ΑΕΠ της Ιαπωνίας.

Οι υψηλές επιδόσεις του φετινού Top 100 κατέδειξαν ότι τα brands αποδείχθηκαν πολύ πιο ανθεκτικά στην παρούσα κρίση σε σύγκριση με την οικονομική κρίση του 2008-2009, προσθέτοντας 277 δισ. δολάρια επιπλέον στην αξία τους. Η Amazon διατήρησε τη θέση της ως το πιο πολύτιμο brand, καταγράφοντας άνοδο της τάξης του 32% και με τη συνολική του αξία να ανέρχεται στα 415,9 δισ. δολάρια. Το brand Amazon εισήλθε για πρώτη φορά στην κατάταξη του BrandZ Global Top 100 Most Valuable Brands το 2006, ενώ φέτος αύξησε την αξία του κατά 100 δισ. δολάρια, ένα ποσό το οποίο αντιστοιχεί στο ένα τρίτο της συνολικής ανάπτυξης του δείκτη Top 100.

Τα τεχνολογικά brands εξακολούθησαν να κυριαρχούν στην κατάταξη, αντιστοιχώντας σε περισσότερο από το ένα τρίτο (37%) της αξίας του δείκτη και σημειώνοντας ανάπτυξη κατά 10%. H Apple διατηρεί τη θέση της ως το δεύτερο πιο πολύτιμο brand με αύξηση 14% και αξία στα 352,2 δισ. δολάρια, ενώ η Microsoft ξαναβρέθηκε στην τρίτη θέση με 30% ανάπτυξη και αξία 326,5 δισ. δολάρια. Ακολουθεί η Google με άνοδο 5% και την αξία της να διαμορφώνεται στα 323 δισ. δολάρια.

Τα ασιατικά brands αντιστοιχούν στο ένα τέταρτο του δείκτη Top 100 brands, με 17 κινεζικές εταιρείες να πρωταγωνιστούν. Η Alibaba αποτελεί την κορυφαία κινεζική εταιρεία, καθώς βρίσκεται στο νούμερο 6 της κατάταξης, με την αξία της να διαμορφώνεται στα 152,5 δισ. δολάρια, ενισχυμένη κατά 16%.