To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Επεκτάθηκε η αγορά διαφημίσεων στις ΗΠΑ το 2023

Επεκτάθηκε η αγορά διαφημίσεων στις ΗΠΑ το 2023
Μετά από μια αδύναμη έναρξη του πρώτου τριμήνου, η αγορά διαφημίσεων στις ΗΠΑ επεκτάθηκε τους εννέα συνεχόμενους μήνες, ολοκληρώνοντας το 2023 με άνοδο 0,5% σε σχέση με το 2022, σύμφωνα με εκτιμήσεις του Δεκεμβρίου που δημοσιεύτηκαν από το U.S. Ad Market Tracker της Guideline.
Το πρόγραμμα παρακολούθησης, που είναι ένας δείκτης των πραγματικών δαπανών διαφήμισης που προέρχεται από αγορές μέσων που επεξεργάζονται οι μεγάλες εταιρείες, ενδέχεται να μην αντικατοπτρίζει τη συνολική αγορά διαφημίσεων των ΗΠΑ, που αποτελείται από μικρού και μεσαίου μεγέθους διαφημιζόμενους και agencies , αλλά είναι η πιο εμπειρική άποψη των πραγματικών δαπανών από τα μεγάλα agencies.
Συγκεκριμένα, το tracker έκλεισε το έτος με δείκτη Δεκεμβρίου 145,7 - κέρδος 2,8% έναντι του 141,8 του Δεκεμβρίου 2022. Οι συνολικές δαπάνες και για τους 12 μήνες αυξήθηκαν κατά 0,5% σε σχέση με το 2022, σύμφωνα με την ανάλυση των δεδομένων της Guideline. Το μεγαλύτερο μέρος της επέκτασης του Δεκεμβρίου προήλθε από μικρότερες κατηγορίες διαφημίσεων, οι οποίες αυξήθηκαν περίπου τρεις φορές από το ποσοστό των 10 κορυφαίων κατηγοριών: +4,5% έναντι +1,6%.