To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Επεκτείνεται το πρόγραμμα Ad Net Zero διεθνώς

Επεκτείνεται το πρόγραμμα  Ad Net Zero διεθνώς
Μερικοί από τους μεγαλύτερους «παίκτες» του χώρου της επικοινωνίας και της διαφήμισης παγκοσμίως όπως οι Unilever, Google και Meta, έχουν δεσμευτεί στο πρόγραμμα Ad Net Zero. Το πρόγραμμα ξεκίνησε στη Βρετανία τον Νοέμβριο του 2020 από την Advertising Association, την ISBA και την IPA και σήμερα μετρά πάνω από 100 διαφημιζόμενους, agencies, brands και εταιρείες παραγωγής.
Την Τρίτη 21/06, οι διεθνείς όμιλοι επικοινωνίας (Dentsu International, Havas, Interpublic Group, Omnicom, Publicis Groupe και WPP), η Unilever, η Google, η Meta και η Sky δεσμεύτηκαν να επεκτείνουν το πρόγραμμα. Το νεοσύστατο παγκόσμιο Ad Net Zero group θα έχει ως στόχο να αναπτύξει το πρόγραμμα γρήγορα στις ΗΠΑ και την Ε.Ε., προτού εξετάσει την επέκταση σε άλλες αγορές.
«Το σχέδιο δράσης πέντε σημείων δεσμεύεται να μειώσει τις εκπομπές άνθρακα από τις διαφημιστικές δραστηριότητες της Βρετανίας στο μηδέν έως το 2030, με τις επιχειρήσεις να δεσμεύονται για τη μείωση των εκπομπών τους. Το νεό group δεσμεύεται επίσης να χρησιμοποιήσει τη δύναμη της διαφήμισης για να επιταχύνει τη μετάβαση σε πιο βιώσιμα προϊόντα και υπηρεσίες για τους καταναλωτές», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Advertising Association, Stephen Woodford.