Epica Awards: Η ΜcCann Network of the Year

Στα φετινά Βραβεία Epica 2022
υπήρξαν νικητές Grand Prix από
τη Γερμανία, τη Νορβηγία, την Ινδία, τις Ηνωμένες Πολιτείες, τον
Καναδά και τη Βραζιλία. Συγκεκριμένα, Grand Prix απέσπασαν: στην
κατηγορία Responsibility, η ταινία «Anti Look - the life-saving QR
design», από τη Scholz & Friends
Germany, της Johanniter-Unfall Hilfe, στην κατηγορία PR η «The
Name Catalogue» της Try Norway
για την ΙΚΕΑ και η «The Missing
Chapter», της Leo Burnett India
για την Procter & Gamble, στην
κατηγορία Innovation η «Touch
Card» της McCann New York για
τη Mastercard, στην κατηγορία
Digital η «Ketchup A.I» της Rethink
Canada για την Kraft Heinz, στα
Media η «The Pirate Match» της
Mirum Agency Brazil για την
DirectvGo και στην κατηγορία Film
η «The Spider and the Window»
της Leo Burnett Germany για τη
Samsung Electronics.
Network of the Year ανακηρύχθηκε η McCann Worldgroup και Agency of the Year η Rethink Canada. Η νορβηγική Try είχε επίσης εξαιρετική απόδοση φέτος, αποσπώντας το βραβείο για το Agency of the Year, ακολουθούμενη από τη Scholz & Friends Germany.
Ο Executive Creative Director της Try, Egil Pay, δήλωσε: «Είναι πραγματικά τιμή μας που αποδεχόμαστε αυτό το Grand Prix με τον καταπληκτικό πελάτη μας, την IKEA». Ο Alex Lopez, Global Chief Creative Officer της McCann Worldgroup, ανέφερε: «Αυτή η αναγνώριση από τους δημοσιογράφους που καλύπτουν καθημερινά την επιχείρησή μας αντανακλά τις συνεισφορές των ομάδων και των φορέων μας από όλο το παγκόσμιο δίκτυό μας και προκύπτει από την εμπιστοσύνη που επενδύουν οι πελάτες μας σε εμάς.
Στόχος μας είναι να είμαστε ηγέτες στην επιχείρηση της δημιουργικότητας, όχι με σκοπό να κερδίσουμε βραβεία, αλλά να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να κερδίσουν έναν ουσιαστικό ρόλο στη ζωή των ανθρώπων». Τα βραβεία έλαβαν 3.099 συμμετοχές, μια μικρή πτώση σε σχέση με πέρυσι, που εξηγείται από την απουσία ρωσικών agencies, στα οποία δεν επιτράπηκε να υποβάλουν δουλειές. Ο μεγαλύτερος αριθμός συμμετοχών προήλθε από τη Βόρεια Αμερική (400) και ακολούθησαν η Ουκρανία (396), η Γερμανία (276) και η Γαλλία (158). Αύξηση σημειώθηκε στις συμμετοχές από την Ασία, ιδίως την Ταϊλάνδη, την Κίνα και την Ινδία. Όσον αφορά τα δίκτυα, η McCann, η Publicis και η Accenture εκπροσωπήθηκαν ιδιαίτερα καλά, αλλά οι ανεξάρτητες εταιρείες ήταν πάνω από το 55% των συνολικών συμμετοχών αυτήν τη φορά.
Network of the Year ανακηρύχθηκε η McCann Worldgroup και Agency of the Year η Rethink Canada. Η νορβηγική Try είχε επίσης εξαιρετική απόδοση φέτος, αποσπώντας το βραβείο για το Agency of the Year, ακολουθούμενη από τη Scholz & Friends Germany.
Ο Executive Creative Director της Try, Egil Pay, δήλωσε: «Είναι πραγματικά τιμή μας που αποδεχόμαστε αυτό το Grand Prix με τον καταπληκτικό πελάτη μας, την IKEA». Ο Alex Lopez, Global Chief Creative Officer της McCann Worldgroup, ανέφερε: «Αυτή η αναγνώριση από τους δημοσιογράφους που καλύπτουν καθημερινά την επιχείρησή μας αντανακλά τις συνεισφορές των ομάδων και των φορέων μας από όλο το παγκόσμιο δίκτυό μας και προκύπτει από την εμπιστοσύνη που επενδύουν οι πελάτες μας σε εμάς.
Στόχος μας είναι να είμαστε ηγέτες στην επιχείρηση της δημιουργικότητας, όχι με σκοπό να κερδίσουμε βραβεία, αλλά να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να κερδίσουν έναν ουσιαστικό ρόλο στη ζωή των ανθρώπων». Τα βραβεία έλαβαν 3.099 συμμετοχές, μια μικρή πτώση σε σχέση με πέρυσι, που εξηγείται από την απουσία ρωσικών agencies, στα οποία δεν επιτράπηκε να υποβάλουν δουλειές. Ο μεγαλύτερος αριθμός συμμετοχών προήλθε από τη Βόρεια Αμερική (400) και ακολούθησαν η Ουκρανία (396), η Γερμανία (276) και η Γαλλία (158). Αύξηση σημειώθηκε στις συμμετοχές από την Ασία, ιδίως την Ταϊλάνδη, την Κίνα και την Ινδία. Όσον αφορά τα δίκτυα, η McCann, η Publicis και η Accenture εκπροσωπήθηκαν ιδιαίτερα καλά, αλλά οι ανεξάρτητες εταιρείες ήταν πάνω από το 55% των συνολικών συμμετοχών αυτήν τη φορά.