Epica: Τιμητικό βραβείο στον P. Pandey της Ogilvy

Η διοργάνωση των Epica ανακοίνωσε ότι το φετινό «Creative Leaders Tribute» θα απονεμηθεί στον Piyush Pandey, τον θρυλικό Ινδό δημιουργό, Chairman της Ogilvy India και Παγκόσμιο Chief Creative Officer της εταιρείας.
Το βραβείο θα του απονεμηθεί κατά τη διάρκεια της τελετής των Epica Awards στο Royal Tropical Institute (KIT) στο Άμστερνταμ, το βράδυ της 21ης Νοεμβρίου 2019. Το βραβείο απονέμει φόρο τιμής σε όσους έχουν επιδείξει μια μακροχρόνια δέσμευση στην υποστήριξη και την ενίσχυση της δημιουργικότητας.
Η Ogilvy αναφέρει στην ιστοσελίδα της για τον Pandey τα εξής: «Η πιο βραβευμένη και σεβαστή μορφή στην Ινδία. Ο Pandey είναι αναμφισβήτητα στο καλούπι του David Ogilvy. Είναι ένας εξαιρετικός ηγέτης, ο οποίος είναι παθιασμένοςμε τις μεγάλες ιδέες και τις παραδίδει στους πελάτες».
Στην Ινδία φημίζεται για τη δουλειά του για μάρκες όπως Cadbury, Fevicol και AsianPaints, μεταξύ πολλών άλλων. Έχει δημιουργήσει διαφημίσεις-«κοσμήματα» ψυχαγωγίας, ενώ έχει γράψει τραγούδια και σλόγκαν που έχουν γίνει μέρος της ινδικής κουλτούρας. Εντάχθηκε στην Ogilvy ως Account Director το 1982, αλλά μετακινήθηκε στο δημιουργικό τμήμα όταν το agency ανακάλυψε τις δυνατότητές του. Τρία χρόνια αργότερα, έγινε creative director.
Το βραβείο θα του απονεμηθεί κατά τη διάρκεια της τελετής των Epica Awards στο Royal Tropical Institute (KIT) στο Άμστερνταμ, το βράδυ της 21ης Νοεμβρίου 2019. Το βραβείο απονέμει φόρο τιμής σε όσους έχουν επιδείξει μια μακροχρόνια δέσμευση στην υποστήριξη και την ενίσχυση της δημιουργικότητας.
Η Ogilvy αναφέρει στην ιστοσελίδα της για τον Pandey τα εξής: «Η πιο βραβευμένη και σεβαστή μορφή στην Ινδία. Ο Pandey είναι αναμφισβήτητα στο καλούπι του David Ogilvy. Είναι ένας εξαιρετικός ηγέτης, ο οποίος είναι παθιασμένοςμε τις μεγάλες ιδέες και τις παραδίδει στους πελάτες».
Στην Ινδία φημίζεται για τη δουλειά του για μάρκες όπως Cadbury, Fevicol και AsianPaints, μεταξύ πολλών άλλων. Έχει δημιουργήσει διαφημίσεις-«κοσμήματα» ψυχαγωγίας, ενώ έχει γράψει τραγούδια και σλόγκαν που έχουν γίνει μέρος της ινδικής κουλτούρας. Εντάχθηκε στην Ogilvy ως Account Director το 1982, αλλά μετακινήθηκε στο δημιουργικό τμήμα όταν το agency ανακάλυψε τις δυνατότητές του. Τρία χρόνια αργότερα, έγινε creative director.