To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Επιβράδυνση για τη διαφημιστική αγορά

Επιβράδυνση για τη διαφημιστική αγορά
Η διεθνής διαφημιστική αγορά αναμένεται να παρουσιάσει επιβράδυνση, σημειώνοντας φέτος ανάπτυξη 4,8% από 5,7% το 2018, ενώ θα μειωθεί περαιτέρω σε 3,9% έως το 2020.

Το GroupM ακολούθησε τις βρετανικές προβλέψεις που δημοσίευσε την περασμένη εβδομάδα, με μια ευρύτερη ματιά στις βασικές τάσεις που υποβαθμίζουν τη διαφημιστική δαπάνη. Το φαινόμενο αυτό έρχεται ως συνέπεια των νέων φραγμών στο παγκόσμιο εμπόριο και της μακροοικονομικής αβεβαιότητας σε πολλές μεγάλες οικονομίες, με την Κίνα να παρουσιάζει ιδιαίτερη αδυναμία, ενώ η Γερμανία και η Ιαπωνία επίσης βρίσκονται σε δύσκολη θέση.

Η παγκόσμια πρόβλεψη για τα μέσα μαζικής ενημέρωσης εκτείνεται σε 37 αγορές, φέρνοντας μια ροζ εικόνα τόσο για το Ηνωμένο Βασίλειο όσο και για τις ΗΠΑ. Μάλιστα, ο ρυθμός των ΗΠΑ αυξάνεται με τέτοιο «αξιοσημείωτο» τρόπο που αναμένεται να ξεπεράσει την Ιαπωνία για να περάσει στην τρίτη θέση στην αγορά μέσα σε πέντε χρόνια.