To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Estée Lauder: Αναθεωρεί τα media στην ΕΜΕΑ

Estée Lauder: Αναθεωρεί τα media στην ΕΜΕΑ
Η Estée Lauder Company (ELC) προχωρά σε αναθεώρηση του media-buying λογαριασμού της στο μεγαλύτερο μέρος της ευρωπαϊκής περιφέρειας, στη Μέση Ανατολή και στην Αφρική.

Ο λογαριασμός με εκτιμώμενη αξία 30 εκατομμυρίων ευρώ, δεν συμπεριλαμβάνει την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου και προκύπτει σε μια περίοδο που ο αμερικανικός όμιλος ομορφιάς επιδιώκει να αυξήσει τη διαφημιστική του δαπάνη σε ανεπτυγμένες αγορές.

Η OMD του ομίλου Omnicom είναι για την ώρα η εταιρεία που χειρίζεται τα media σε μεγάλος μέρος της ΕΜΕΑ. Στο μεταξύ, σύμφωνα με όσα δήλωσε ο chief executive και president της ELC, η διαφημιστική δαπάνη θα "αυξηθεί σημαντικά" κατά το υπόλοιπο του τρέχοντος έτους και ειδικότερα στο digital. Μάλιστα, η έξτρα δαπάνη θα εστιάσει σε "αγορές που υπάρχει μομέντουμ", ενώ η ELC πρόσθεσε πως σχεδιάζει να αυξήσει τη διαφήμιση, ανάλογα με το ποσοστό των πωλήσεων.

Σημειώνεται πως η εταιρεία συγκεντρώνει 4,65 δισ. δολάρια ή το 39% των παγκόσμιων πωλήσεών της στην ΕΜΕΑ, ενώ οι περισσότερες αγορές της εν λόγω περιφέρειας, όπως η Ιταλία και η Σκανδιναβία παρουσίασαν αύξηση στο προηγούμενο τρίμηνο.

Αντίθετα, Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο είχαν δυσκολίες. Τέλος, σημειώνεται πως η ELC ξοδεύει 2,7 δισ. δολάρια σε "διαφήμιση, merchandising, promotion και προϊοντική βελτίωση" σε ετήσια βάση.
TAGS: Estee Lauder