Etihad: Τέλος στη συνεργασία με M&C Saatchi

Η Etihad Airways αποφάσισε να βάλει τέλος στην παγκόσμια διαφημιστική της σχέση με την M&C Saatchi.
Ο εθνικός αερομεταφορέας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων θα "σπάσει" τα δημιουργικά της καθήκοντα ανάμεσα στις υπάρχουσες συνεργάτιδές της, στις οποίες περιλαμβάνεται η Cheil (διαχειρίζεται τον παγκόσμιο digital και social marketing λογαριασμό), καθώς και το in-house δημιουργικό του τμήμα. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει κατανοητά, η Emirates δεν θα προχωρήσει σε κάπιο spec.
"Η σχέση πέντε χρόνων με την Etihad έφτασε στο τέλος της και οι εμπλεκόμενες πλευρές αποφάσισαν να μην ανανεωθεί το υπάρχον συμβόλαιο για άλλα πέντε έτη. Υπήρξε μια φανταστική συνεργασία, η οποία βοήθησε την αεροπορική εταιρεία να εξελιχθεί σε μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μάρκες στον κόσμο" ανέφερε σχετικά ο chief executive της M&C Saatchi UAE, Scott Feasey. Και συνέχισε: "Είμαστε περήφανοι για τη δουλειά που παρουσιάσαμε και ιδιαίτερα με τις παγκόσμιες brand καμπάνιες, σε συνεργασία με τη Nicole Kidman".
Από την πλευρά του, εκπρόσωπος της Etihad ανέφερε πως... "η Etihad Airways αναθεωρεί συχνά τη σχέση της με τις διαφημιστικές εταιρείες που συνεργάζεται σε όλο τον κόσμσο, για να διασφαλίσει την καλύτερη υποστήριξη από τους προμηθευτές".
Σημειώνεται πως την εποχή που η M&C Saatchi ανέλαβε τη διαχείρηση του λογαριασμού της Etihad, η αξία του κυμαινόταν στα 100 εκατομμύρια λίρες.
Ο εθνικός αερομεταφορέας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων θα "σπάσει" τα δημιουργικά της καθήκοντα ανάμεσα στις υπάρχουσες συνεργάτιδές της, στις οποίες περιλαμβάνεται η Cheil (διαχειρίζεται τον παγκόσμιο digital και social marketing λογαριασμό), καθώς και το in-house δημιουργικό του τμήμα. Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει κατανοητά, η Emirates δεν θα προχωρήσει σε κάπιο spec.
"Η σχέση πέντε χρόνων με την Etihad έφτασε στο τέλος της και οι εμπλεκόμενες πλευρές αποφάσισαν να μην ανανεωθεί το υπάρχον συμβόλαιο για άλλα πέντε έτη. Υπήρξε μια φανταστική συνεργασία, η οποία βοήθησε την αεροπορική εταιρεία να εξελιχθεί σε μια από τις πιο αναγνωρίσιμες μάρκες στον κόσμο" ανέφερε σχετικά ο chief executive της M&C Saatchi UAE, Scott Feasey. Και συνέχισε: "Είμαστε περήφανοι για τη δουλειά που παρουσιάσαμε και ιδιαίτερα με τις παγκόσμιες brand καμπάνιες, σε συνεργασία με τη Nicole Kidman".
Από την πλευρά του, εκπρόσωπος της Etihad ανέφερε πως... "η Etihad Airways αναθεωρεί συχνά τη σχέση της με τις διαφημιστικές εταιρείες που συνεργάζεται σε όλο τον κόσμσο, για να διασφαλίσει την καλύτερη υποστήριξη από τους προμηθευτές".
Σημειώνεται πως την εποχή που η M&C Saatchi ανέλαβε τη διαχείρηση του λογαριασμού της Etihad, η αξία του κυμαινόταν στα 100 εκατομμύρια λίρες.