Ferrero: Νέο ΑΟR η Dentsu Creative
Η Dentsu Creative θα είναι το
AOR για τη Ferrero στη Βρετανία. Η ικανότητα της Dentsu
να προσφέρει μια απρόσκοπτη,
ολοκληρωμένη λύση σε δημιουργικά, media και παραγωγή,
ήταν το κλειδί για τη διασφάλιση
αυτής της νέας συνεργασίας. Η
Dentsu Creative
πρόκειται να
προσφέρει μια
ενοποιημένη και
κλιμακωτή λύση
για τη Ferrero.
Η συνεργασία
θα περιλαμβάνει τα Ferrero Rocher, Kinder,
Nutella και Tic Tac. Με την ομάδα του Μάντσεστερ της Dentsu
να αναλαμβάνει την ηγεσία του
λογαριασμού, από τη σύλληψη
μέχρι την εκτέλεση, οι δημιουργικές και παραγωγικές δυνατότητες της Dentsu Creative από
άκρο σε άκρο θα διασφαλίσουν
ότι κάθε καμπάνια είναι συνδεδεμένη με τον πελάτη, την
κουλτούρα και την τέχνη.
Εκπρόσωπος της Ferrero δήλωσε: «Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τα agencies της Dentsu στο χαρτοφυλάκιο της επωνυμίας μας. Η στρατηγική σκέψη και η ικανότητα της Dentsu να εργάζεται με ολοκληρωμένο τρόπο με τους άλλους συνεργάτες της, μας προσφέρουν μια ολοκληρωμένη λύση στις αυξανόμενες και μεταβαλλόμενες ανάγκες μας».
Η Jessica Tamsedge, διευθύνουσα σύμβουλος της Dentsu Creative, πρόσθεσε: «Πρόκειται για εμβληματικές μάρκες, αγαπημένες στο βρετανικό κοινό. Δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με τις ομάδες της Ferrero, για να αναζωπυρώσουμε την αγάπη του brand στους χώρους και τα μέρη που έχουν μεγαλύτερη σημασία για το σημερινό κοινό».
Εκπρόσωπος της Ferrero δήλωσε: «Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με τα agencies της Dentsu στο χαρτοφυλάκιο της επωνυμίας μας. Η στρατηγική σκέψη και η ικανότητα της Dentsu να εργάζεται με ολοκληρωμένο τρόπο με τους άλλους συνεργάτες της, μας προσφέρουν μια ολοκληρωμένη λύση στις αυξανόμενες και μεταβαλλόμενες ανάγκες μας».
Η Jessica Tamsedge, διευθύνουσα σύμβουλος της Dentsu Creative, πρόσθεσε: «Πρόκειται για εμβληματικές μάρκες, αγαπημένες στο βρετανικό κοινό. Δεν θα μπορούσαμε να είμαστε πιο χαρούμενοι που συνεργαζόμαστε με τις ομάδες της Ferrero, για να αναζωπυρώσουμε την αγάπη του brand στους χώρους και τα μέρη που έχουν μεγαλύτερη σημασία για το σημερινό κοινό».