Financial Times: Στη New Commercial Arts το Creative

Tη New Commercial Arts επέλεξαν οι Financial Times (FT) για
την ανάθεση του δημιουργικού
τους λογαριασμού. Η ανάθεση
προέκυψε μετά από σχετικό spec,
στου οποίου τη shortlist βρέθηκαν
οι NCA, VCCP και Joint. Το review
του οποίου
τη διαδικασία
επιμελήθηκε
η Ingenuity+,
ολοκληρώθηκε
τον Σεπτέμβριο.
Ο consumer marketing director των FT, Graham MacFayden, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με την NCA. Το 2026 θα είναι μια σημαντική χρονιά για τους FT. Tο οικοσύστημα των media περνά μια άνευ προηγουμένου αναταραχή και δεν υπήρχε ποτέ άλλοτε μεγαλύτερη ανάγκη όσο τώρα για αυθεντική δημοσιογραφία. Χαιρόμαστε που συνεχίζουμε δυναμικά σε αυτή την κρίσιμη περίοδο, ενισχύοντας το δημιουργικό μας αντίκτυπο για να κατακτήσουμε νέες προκλήσεις».
H Hannah White, chief executive της NCA, ανέφερε: «Οι FT είναι ένα brand με το οποίο ονειρεύεσαι να συνεργαστείς. Είναι προνόμιο να συνεργαστούμε με την ομάδα τους, ειδικά αυτή την κρίσιμη εποχή για τον Τύπο. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε».
Τον Απρίλιο οι FT ανέθεσαν τα media παγκοσμίως στη the7stars.
Ο consumer marketing director των FT, Graham MacFayden, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα συνεργαστούμε με την NCA. Το 2026 θα είναι μια σημαντική χρονιά για τους FT. Tο οικοσύστημα των media περνά μια άνευ προηγουμένου αναταραχή και δεν υπήρχε ποτέ άλλοτε μεγαλύτερη ανάγκη όσο τώρα για αυθεντική δημοσιογραφία. Χαιρόμαστε που συνεχίζουμε δυναμικά σε αυτή την κρίσιμη περίοδο, ενισχύοντας το δημιουργικό μας αντίκτυπο για να κατακτήσουμε νέες προκλήσεις».
H Hannah White, chief executive της NCA, ανέφερε: «Οι FT είναι ένα brand με το οποίο ονειρεύεσαι να συνεργαστείς. Είναι προνόμιο να συνεργαστούμε με την ομάδα τους, ειδικά αυτή την κρίσιμη εποχή για τον Τύπο. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε».
Τον Απρίλιο οι FT ανέθεσαν τα media παγκοσμίως στη the7stars.