To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

FootLocker: Στη Virtue το δημιουργικό στην ΕΜΕΑ

FootLocker: Στη Virtue το δημιουργικό στην ΕΜΕΑ
Η FootLocker είναι έτοιμη να ανακοινώσει την πρόσληψη της δημιουργικής εταιρείας Virtue, που ανήκει στη Vice Media, για τον χειρισμό του ευρωπαϊκού διαφημιστικού της λογαριασμού, έπειτα από αναθεώρηση που κράτησε τέσσερις μήνες.

Ο retailer αθλητικής ένδυσης και υπόδησης ξεκίνησε την αναζήτηση εταιρείας για να χειριστεί τα δημιουργικά του καθήκοντα σε όλη την Ευρώπη τον Ιούνιο, με τη διαδικασία να τρέχει μέσω της Creativebrief.

Προηγουμένως δεν υπήρχε εταιρεία που χειριζόταν τον συγκεκριμένο λογαριασμό. Πλέον, έχει γίνει αντιληπτό πως η Virtue αναλαμβάνει το χρίσμα, με την πρώτη δουλειά να αναμένεται να παρουσιαστεί αργότερα μέσα στο έτος.

Η FootLocker έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τη BBDO Νέας Υόρκης για δραστηριότητα στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της ετήσιας καμπάνιας "Week of greatness". Μάλιστα, η καμπάνια του 2016 περιελάμβανε ταινίες με προσωπικότητες, όπως ο αστέρας του NFL Tom Brady, ο ράπερ JaRule και οι ποδοσφαιριστές Gareth Bale και Anthony Martial.

Η Virtue διοικείται από τον Rob Newlan, τον πρώην director του Facebook Creative Shop, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα chief executive για την EMEA τον Ιούνιο του 2017 και εποπτεύει τα 18 γραφεία της εταιρείας σε όλη την Ευρώπη.
TAGS: Vice, FootLocker