Ford: Νέα CMO από την Toyota
Η Ford Motor Co. διόρισε τη Lisa
Materazzo παγκόσμια διευθύντρια marketing, προερχόμενη
από την Toyota Motor Βόρειας
Αμερικής. Η Materazzo, η οποία
θα αναφέρεται στον πρόεδρο
και διευθύνοντα σύμβουλο Jim
Farley, θα ηγείται προηγμένων
δραστηριοτήτων
σχεδιασμού προϊόντων και marketing
και στις τρεις επιχειρηματικές ομάδες με
επίκεντρο τον πελάτη: Ford Blue, Ford
Model e και Ford
Pro. Θα επιβλέπει
επίσης τη Ford Performance,
το τμήμα μηχανοκίνητων αθλημάτων και αγώνων υψηλών επιδόσεων της εταιρείας, και την
επιχείρηση πολυτελών οχημάτων
Lincoln.
H Materazzo διαδέχεται την πρώην CMO Suzy Deering, η οποία αποχώρησε αιφνιδίως από τη Ford τον Δεκέμβριο. Η Deering εντάχθηκε στη Ford στις αρχές του 2021 προερχόμενη από το eBay. «Η αυτοκινητοβιομηχανία περνάει μια ριζική αλλαγή με τη μετάβαση του ηλεκτρικού και του λογισμικού, και όσο περισσότερο παρατηρούσα τα ''τολμηρά στοιχήματα'' που βάζει η Ford για το μέλλον, τόσο περισσότερο ήθελα να γίνω μέρος αυτής της αποστολής», δήλωσε η Lisa Materazzo.
Η Materazzo ήταν κορυφαίο στέλεχος του marketing στην Toyota Βόρειας Αμερικής, όπου πέρασε 20 χρόνια. Ηγήθηκε σε κλάδους όπως ο σχεδιασμός της αγοράς, η διαφήμιση, οι ψηφιακές πλατφόρμες, το βιωματικό marketing και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός. Ηγήθηκε επίσης του marketing για τα brands Lexus και Scion της Toyota σε κρίσιμες περιόδους.
H Materazzo διαδέχεται την πρώην CMO Suzy Deering, η οποία αποχώρησε αιφνιδίως από τη Ford τον Δεκέμβριο. Η Deering εντάχθηκε στη Ford στις αρχές του 2021 προερχόμενη από το eBay. «Η αυτοκινητοβιομηχανία περνάει μια ριζική αλλαγή με τη μετάβαση του ηλεκτρικού και του λογισμικού, και όσο περισσότερο παρατηρούσα τα ''τολμηρά στοιχήματα'' που βάζει η Ford για το μέλλον, τόσο περισσότερο ήθελα να γίνω μέρος αυτής της αποστολής», δήλωσε η Lisa Materazzo.
Η Materazzo ήταν κορυφαίο στέλεχος του marketing στην Toyota Βόρειας Αμερικής, όπου πέρασε 20 χρόνια. Ηγήθηκε σε κλάδους όπως ο σχεδιασμός της αγοράς, η διαφήμιση, οι ψηφιακές πλατφόρμες, το βιωματικό marketing και ο μηχανοκίνητος αθλητισμός. Ηγήθηκε επίσης του marketing για τα brands Lexus και Scion της Toyota σε κρίσιμες περιόδους.