Formula One: Στην OgilvyOne ο λογαριασμός CRM
Η Formula One επέλεξε την OgilvyOne σαν την πρώτη customer marketing συνεργάτιδά της, στο πλαίσιο της στρατηγικής της να προσεγγίσει ευρύτερο κοινό.
Η εταιρεία θα εργαστεί για την ανάπτυξη των customer engagement προγραμμάτων της κορυφαίας μάρκας μηχανοκίνητου αθλητισμού και θα ενθαρρύνει τους καταναλωτές να κάνουν εγγραφή στο F1 TV, το νέο OTT προϊόν της.
Σημειώνεται πως πριν μερικές ημέρες, η Formula One λάνσαρε την πρώτη καμπάνια στην ιστορία της, η οποία φέρει τη δημιουργική υπογραφή της Wieden & Kennedy London κι ενώ αναμενόταν η έναρξη της νέας σεζόν του πρωταθλήματος.
Σε γενικό επίπεδο, η μάρκα προχώρησε σε μεγάλο rebranding, καθώς επιδιώκει να αξιοποιήσει την κληρονομία της, για να εναρμονιστεί με τις συνθήκες του 21ου αιώνα. Σε αυτό το πλαίσιο εξάλλου, τον Ιανουάριο προσέλαβε τις Wavemaker και Brainlabs για τον χειρισμό των παγκόσμιων media επιχειρήσεων.
"Βρισκόμαστε σε μια συναρπαστική περίοδο για τη Formula 1 κι επιδιώκουμε να φέρουμε τους fans στην καρδιά της marketing στρατηγικής μας. Η Ogilvy έδειξε να κατανοεί πλήρως την επιδίωξή μας αυτή κατά τη διάρκεια της διαγωνιστικής διαδικασίας" ανέφερε η director των marketing και communications της F1, Ellie Norman.
Η εταιρεία θα εργαστεί για την ανάπτυξη των customer engagement προγραμμάτων της κορυφαίας μάρκας μηχανοκίνητου αθλητισμού και θα ενθαρρύνει τους καταναλωτές να κάνουν εγγραφή στο F1 TV, το νέο OTT προϊόν της.
Σημειώνεται πως πριν μερικές ημέρες, η Formula One λάνσαρε την πρώτη καμπάνια στην ιστορία της, η οποία φέρει τη δημιουργική υπογραφή της Wieden & Kennedy London κι ενώ αναμενόταν η έναρξη της νέας σεζόν του πρωταθλήματος.
Σε γενικό επίπεδο, η μάρκα προχώρησε σε μεγάλο rebranding, καθώς επιδιώκει να αξιοποιήσει την κληρονομία της, για να εναρμονιστεί με τις συνθήκες του 21ου αιώνα. Σε αυτό το πλαίσιο εξάλλου, τον Ιανουάριο προσέλαβε τις Wavemaker και Brainlabs για τον χειρισμό των παγκόσμιων media επιχειρήσεων.
"Βρισκόμαστε σε μια συναρπαστική περίοδο για τη Formula 1 κι επιδιώκουμε να φέρουμε τους fans στην καρδιά της marketing στρατηγικής μας. Η Ogilvy έδειξε να κατανοεί πλήρως την επιδίωξή μας αυτή κατά τη διάρκεια της διαγωνιστικής διαδικασίας" ανέφερε η director των marketing και communications της F1, Ellie Norman.