Gap: Επεκτείνεται στον τομέα της ομορφιάς

Η Gap ανακοίνωσε ότι θα επεκταθεί
στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα των
προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής
φροντίδας κατά τη φθινοπωρινή σεζόν,
συμπεριλαμβάνοντας προϊόντα της Old
Navy. Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί μια
στρατηγική στροφή με στόχο τη διαφοροποίηση των πηγών εσόδων πέρα από την κύρια δραστηριότητά που
είναι η ένδυση, σε μια περίοδο που το κόστος των δασμών και η υποτονική ζήτηση ασκούν πιέσεις.
Οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν άνοδο 2,4% μετά την ανακοίνωση. Η Gap σχεδιάζει σταδιακή κυκλοφορία της σειράς προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, ξεκινώντας με μια φάση δοκιμών σε 150 καταστήματα Old Navy, όπως ανέφερε. Η εταιρεία ανέφερε ότι τα καταστήματα Gap θα διαθέτουν προϊόντα ομορφιάς από το 2026, προσθέτοντας ότι σκοπεύει επίσης να επεκτείνει τη δραστηριότητά της στα αξεσουάρ.
Οι μετοχές της εταιρείας σημείωσαν άνοδο 2,4% μετά την ανακοίνωση. Η Gap σχεδιάζει σταδιακή κυκλοφορία της σειράς προϊόντων ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας, ξεκινώντας με μια φάση δοκιμών σε 150 καταστήματα Old Navy, όπως ανέφερε. Η εταιρεία ανέφερε ότι τα καταστήματα Gap θα διαθέτουν προϊόντα ομορφιάς από το 2026, προσθέτοντας ότι σκοπεύει επίσης να επεκτείνει τη δραστηριότητά της στα αξεσουάρ.