GAP: Προχωρά σε review για τα media στις ΗΠΑ

Η Gap Inc. επανεξετάζει τον media λογαριασμό της σε αμερικανικό με αμερικανικό media agency όπως επιβεβαίωσε η εταιρεία. Η Gap ξόδεψε 190 εκατομμύρια δολάρια σε media στις ΗΠΑ πέρυσι, σύμφωνα με την εταιρεία COMvergence. Ο επί μακρόν συνεργάτης για τα media στις ΗΠΑ είναι η PHD της Omnicom. Μια πηγή που βρίσκεται κοντά στο θέμα ανέφερε ότι το agency σχεδιάζει να διεκδικήσει τον λογαριασμό. Τα εμπορικά σήματα της Gap Inc. περιλαμβάνουν τα Old Navy, Banana Republic, Athleta και τη ναυαρχίδα Gap. Εκπρόσωπος της εταιρείας επιβεβαίωσε το review και δήλωσε σχετικά: «Η συνεχής ανασκόπηση των media της Gap Inc. είναι ένα παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο διατηρούμε λειτουργική και οικονομική αυστηρότητα, ενώ παράλληλα ενισχύουμε τις δυνατότητες που οδηγούν τα έσοδα και τη συνάφεια στην επιδίωξή μας για αναζωογόνηση της επωνυμίας». Η Gap Inc. ανέφερε καθαρές πωλήσεις 15,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων για ολόκληρο το έτος 2022. Όταν εξέδωσε τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου τον Νοέμβριο, η εταιρεία δήλωσε ότι αναμένει οι καθαρές πωλήσεις ολόκληρου του έτους 2023 να μειωθούν στο μεσαίο μονοψήφιο εύρος.