General Mills: Στην UM τα media παγκοσμίως

Η General Mills επέλεξε τη UM της Interpublic Group ως παγκόσμιο
media agency. Η UM θα χειριστεί όλες τις προσπάθειες στρατηγικής,
planning and buying, ανάλυσης, απόδοσης και εμπορίου σε περισσότερες
από 36 αγορές, σύμφωνα με δήλωση του agency.
Η Mindshare χειριζόταν στο παρελθόν τα multimedia στις ΗΠΑ και στις περισσότερες παγκόσμιες αγορές πελατών μετά από ενοποίηση του λογαριασμού το 2015. Εικάζεται ότι η Mindshare δεν διεκδίκησε το λογαριασμό, σύμφωνα με πληροφορίες από άτομο που γνωρίζει το θέμα. Το agency αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά. Κατά το οικονομικό έτος που έληξε τον Μάιο του 2023, η General Mills, κάτοχος 100 brands, συμπεριλαμβανομένων των Cheerios και Fiber One, δαπάνησε 810 εκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμια διαφήμιση και media, σύμφωνα με την ετήσια ρυθμιστική κατάθεσή της.
Το 2022, η εταιρεία τροφίμων ξόδεψε 500,4 εκατομμύρια δολάρια σε μετρημένα μέσα στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τη Vivvix, συμπεριλαμβανομένων των πληρωμένων social data από την Pathmatics.
Η Mindshare χειριζόταν στο παρελθόν τα multimedia στις ΗΠΑ και στις περισσότερες παγκόσμιες αγορές πελατών μετά από ενοποίηση του λογαριασμού το 2015. Εικάζεται ότι η Mindshare δεν διεκδίκησε το λογαριασμό, σύμφωνα με πληροφορίες από άτομο που γνωρίζει το θέμα. Το agency αρνήθηκε να σχολιάσει σχετικά. Κατά το οικονομικό έτος που έληξε τον Μάιο του 2023, η General Mills, κάτοχος 100 brands, συμπεριλαμβανομένων των Cheerios και Fiber One, δαπάνησε 810 εκατομμύρια δολάρια σε παγκόσμια διαφήμιση και media, σύμφωνα με την ετήσια ρυθμιστική κατάθεσή της.
Το 2022, η εταιρεία τροφίμων ξόδεψε 500,4 εκατομμύρια δολάρια σε μετρημένα μέσα στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τη Vivvix, συμπεριλαμβανομένων των πληρωμένων social data από την Pathmatics.