Generali: Νέα παγκόσμια επικοινωνιακή πλατφόρμα

Η Generali, ανανεώνοντας τη στρατηγική της δέσμευση να αποτελεί
σταθερά τον αξιόπιστο συνοδοιπόρο των ασφαλισμένων της, παρουσιάζει τη νέα της παγκόσμια επικοινωνιακή πλατφόρμα “Here. Now.” Στόχος της είναι να αναδείξει το πάθος και την αφοσίωση του παγκόσμιου
δικτύου των 165.000 ασφαλιστικών συμβούλων της,
ενισχύοντας ταυτόχρονα τις μακροχρόνιες σχέσεις που
διατηρεί με τους 71 εκατομμύρια πελάτες της.
Η Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communication Officer της Generali Hellas, δήλωσε: ''Για εμάς στην Generali το “Here. Now.” δεν είναι απλώς το μότο μιας καμπάνιας - είναι μια δήλωση ζωής και μια στρατηγική απόφαση. Επιλέγουμε να είμαστε παρόντες με αυθεντικότητα και ενσυναίσθηση, τη στιγμή που οι άνθρωποι μας χρειάζονται περισσότερο. Δεν περιμένουμε το αύριο - δρούμε σήμερα. Επαναπροσδιορίζουμε τι σημαίνει να είσαι πραγματικά δίπλα στον πελάτη: να τον καταλαβαίνεις, να τον ενδυναμώνεις, να του προσφέρεις λύσεις πριν καν τις ζητήσει''.
Ο σχεδιασμός της πρότασης έγινε από διεθνή δημιουργική εταιρεία VML, και η εξαιρετική ελληνική απόδοση έγινε από τη SyCo Branding Agency. Η επικοινωνία θα ξεδιπλωθεί μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλάνο, που περιλαμβάνει ψηφιακά μέσα, τηλεόραση, κινηματογράφο και επιλεγμένα σημεία επαφής με το κοινό, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την προβολή της Generali στην Ελλάδα.
Η Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communication Officer της Generali Hellas, δήλωσε: ''Για εμάς στην Generali το “Here. Now.” δεν είναι απλώς το μότο μιας καμπάνιας - είναι μια δήλωση ζωής και μια στρατηγική απόφαση. Επιλέγουμε να είμαστε παρόντες με αυθεντικότητα και ενσυναίσθηση, τη στιγμή που οι άνθρωποι μας χρειάζονται περισσότερο. Δεν περιμένουμε το αύριο - δρούμε σήμερα. Επαναπροσδιορίζουμε τι σημαίνει να είσαι πραγματικά δίπλα στον πελάτη: να τον καταλαβαίνεις, να τον ενδυναμώνεις, να του προσφέρεις λύσεις πριν καν τις ζητήσει''.
Ο σχεδιασμός της πρότασης έγινε από διεθνή δημιουργική εταιρεία VML, και η εξαιρετική ελληνική απόδοση έγινε από τη SyCo Branding Agency. Η επικοινωνία θα ξεδιπλωθεί μέσα από ένα ολοκληρωμένο πλάνο, που περιλαμβάνει ψηφιακά μέσα, τηλεόραση, κινηματογράφο και επιλεγμένα σημεία επαφής με το κοινό, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την προβολή της Generali στην Ελλάδα.