To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Global DEI Census 2023: Παράταση μέχρι 30 Απριλίου

Global DEI Census 2023: Παράταση μέχρι 30 Απριλίου

Παράταση ως το τέλος Απριλίου (30/4) έλαβε η GLOBAL DEI CENSUS 2023, η έρευνα που σκοπό έχει να καταγράψει πόσο συμπεριληπτικός είναι ο κλάδος του marketing αλλά και να διερευνήσει αν υπάρχει πρόοδος από το 2021, όπου έγινε ξανά η αντίστοιχη έρευνα.

Το 2021, ο ΣΔΕ προώθησε στην Ελλάδα αυτή τη σημαντική έρευνα, όπου συνολικά, περισσότεροι από 160 οργανισμοί παγκοσμίως, ένωσαν τις δυνάμεις τους και στήριξαν με πάθος την πρωτοβουλία που χαρακτηρίστηκε ως η μεγαλύτερη σύμπραξη που είχε δει ποτέ ο κλάδος. Η έρευνα The Global DEI Census 2021, συγκέντρωσε περισσότερες από 10.000 συμμετοχές και έφερε την Ελλάδα με 486 ερωτηματολόγια στην 6η θέση σε απόλυτο αριθμό συμμετοχών, μεταξύ 27 χωρών.


Σκοπός της έρευνας είναι να αποτυπώσει το σημερινό πλαίσιο DEI στον ευρύτερο χώρο του marketing και της επικοινωνίας και να συγκεντρώσει στοιχεία τόσο για την εμπειρία των ίδιων των ανθρώπων του κλάδου, όσο και για την αντίληψή τους για τη διαφορετικότητα και την ισότιμη ένταξη στην αγορά. Παράλληλα, η GLOBAL DEI CENSUS 2023, επιθυμεί να καταγράψει αν οι εργαζόμενοι στο marketing και την επικοινωνία αισθάνονται ότι «ανήκουν», ότι είναι οργανικό κομμάτι των οργανισμών όπου απασχολούνται αλλά και να «φωτίσει» τα υφιστάμενα ζητήματα DEI, τις ευκαιρίες και τους τομείς προτεραιότητας για δράση και αλλαγή νοοτροπίας. 


Η τωρινή παράταση δόθηκε από την World Federation of Advertisers (WFA) για να μπορέσουν να συμμετάσχουν όλ@ οι ενδιαφερόμεν@, επιστρέφοντας από τις διακοπές του Πάσχα που συνέπεσαν (και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό) με τις ημερομηνίες διεξαγωγής.



Να σημειωθεί, πως στην έρευνα μπορούν να πάρουν μέρος  όλ@ όσ@ εργάζονται στο marketing, σε agencies (advertising, media, production, digital, design κλπ), Μέσα (media, tech κλπ), εταιρείες ερευνών, φωτογραφικά στούντιο και στούντιο ήχου  κ.α., αλλά και freelancers, ανεξάρτητα από προϋπηρεσία και θέση. Ήδη έχουν συμμετάσχει 8.500 εργαζόμενοι στο marketing και την επικοινωνία παγκοσμίως.

Η έρευνα πραγματοποιείται σε 34 αγορές από την Kantar σε συνεργασία με τους αντίστοιχους εθνικούς φορείς διαφημιζομένων, όπως ο ΣΔΕ. Το μεγάλο στοίχημα, δεν είναι αυτή τη φορά να συμπληρωθούν απλά τα απαραίτητα ερωτηματολόγια προκειμένου να εκδοθεί το αναλυτικό report με τα ευρήματα για την ελληνική αγορά αλλά να αυξηθεί και ο αριθμός των συμμετοχών από τη χώρα μας.


Σημειώνεται πως την έρευνα στην Ελλάδα, στηρίζουν οι: ΕΔΕΕ, EIHEA, ΕΙΙΡΑ, ΕΙΤΗΣΕΕ, IAB HELLAS, PACT, ΠΣΒΑΚ, ΣΕΔΕΑ, ΣΕΔΙΚΕ, ΣΕΕ,  BOUSSIAS, DIRECTION BUSINESS NETWORK, ARLA FOODS HELLAS, COSMOTE, DIXONS SEE-ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, ΕΖΑ (HELLENIC BREWERY OF ATALANTI), LAMDA DEVELOPMENT, MONDELEZ HELLAS, NESTLE HELLAS,  OPTIMA, PROCTER & GAMBLE HELLAS, VODAFONE GREECE.



Διεθνώς η έρευνα υποστηρίζεται από σημαντικούς φορείς, θεσμούς και Μέσα, όπως τα Adweek, Advertising Week, Campaign, Cannes Lions, Effie Worldwide, GWI, IAA, Voxcomm κ.α. καθώς και από κορυφαία brands, γεγονός που υπογραμμίζει τη σπουδαιότητα του εγχειρήματος. Στόχος όλων είναι να συμβάλλουν ώστε να δημιουργηθεί το μεγαλύτερο αλλά και το πιο αντιπροσωπευτικό παγκόσμιο δείγμα από τον ευρύτερο κλάδο του marketing και της επικοινωνίας.