To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Global Intelligence τμήμα από τη Weber Shandwick

Global Intelligence τμήμα από τη Weber Shandwick
Η Weber Shandwick λάνσαρε ένα νέο τμήμα Global Intelligence, σχεδιασμένο να προσφέρει στους πελάτες μια προσέγγιση επόμενου επιπέδου για τη χρήση data και analytics, με στόχο την καλύτερη ενημέρωση για τις καμπάνιες.

Το νέο τμήμα «περιλαμβάνει 100 επιστήμονες δεδομένων, αναλυτές και μηχανικούς σε όλο τον κόσμο, το έργο των οποίων επικεντρώνεται γύρω από μια νέα, προσαρμοσμένη πλατφόρμα, που ονομάζεται A-Hub. Η τελευταία μπορεί να ''διαβάσει'' και να ταξινομήσει δισεκατομμύρια σημεία δεδομένων από χιλιάδες πηγές.

Αυτό περιλαμβάνει κερδοφόρα, social και πληρωμένα Mέσα ενημέρωσης, αναζήτηση, display, email και streaming platforms. Με δυνατότητες AI, το A-Hub παρέχει επίσης πληροφορίες και προγνωστικά μοντέλα που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ανάπτυξη στρατηγικών επικοινωνίας», όπως δήλωσε η εταιρεία Weber Shandwick.

Οι στόχοι του τμήματος περιλαμβάνουν την ενίσχυση της φήμης των brands, της ελκυστικότητάς τους και των πωλήσεων. Η δημιουργία του A-Hub συμβαδίζει με την ιστορία της Weber Shandwick για την ανάπτυξη της δικής της τεχνολογίας, με σκοπό την αναβάθμιση των υπηρεσιών προς τους πελάτες.